ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 مهر 1390     |     کد : 26001

‌فرمانده انتظامی مرند: اختلاف خانوادگي در مرند بوي خون به خود گرفت

فرمانده انتظامی مرند گفت: در پی وقوع یک درگیری خونین در این شهرستان یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

 فرمانده انتظامی مرند گفت: در پی وقوع یک درگیری خونین در این شهرستان یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، غلامرضا سلطان‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این درگیری در پی یک اختلاف خانوادگی در شهر «کشکسرای» این شهرستان به وقوع پیوسته است.
وی تصریح کرد: در این درگیری دو نفر به هویت «م - ه» 27 ساله و« ع-پ» به علت اختلاف خانوادگی چاقوکشی کرده‌اند که پس از وقوع درگیری هر دو نفر به اورژانس مرند منتقل شدند.
سلطانپور اظهار داشت: در این درگیری جوان 27 ساله که از ناحیه قلب با چاقو مجروح شده بود، در اورژانس فوت کرده و طرف دیگر درگیری نیز که از ناحیه دست مجروح بود توسط عوامل داخل اورژانس تحت نظر است.

توقیف 600 موتورسیکلت متخلف در مرند
فرمانده انتظامی مرند گفت: عوامل پلیس راهور شهرستان در یک ماهه اخیر بیش از 600 موتورسیکلت متخلف را توقیف کردند.
غلامرضا سلطان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مقابله با موتورسواران متخلف در دستور کار پلیس شهرستان مرند قرار گرفته است.
وی افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق جرم‌خیز و پیشگیری از جرائمی نظیر سرقت موتورسیکلت و کیف قابی و نیز برخورد با مزاحمان به نوامیس مردم و اراذل و اوباش از دلایل انجام ‌این طرح است.
سلطان‌پور ادامه داد: این عملیات توسط عوامل پلیس راهور و عوامل کلانتری و پاسگاه‌ها در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شده است و در این راستا در یک ماهه مرداد ماه سال جاری 621 دستگاه موتورسیکلت متخلف در سطح شهرستان توقیف شد.
رئیس پلیس شهرستان مرند با با تاکید بر ضرورت تداوم همکاری‌های لازم مردمی و اداری در مقابله با ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی یادآور شد: تامین هدفمند امنیت پایدار مورد نیاز مردم زمینه‌ساز توسعه فراگیر منطقه و افزایش سطح اعتماد و آرامش عمومی آنها خواهد بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode