ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 مهر 1390     |     کد : 25917

تغییر در چهره شهر تبریز با اجرای پروژه‌های زیربنایی

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در چند سال گذشته با اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی توسط شهرداری تبریز شاهد تغییر و تحولات زیادی در سطح شهر تبریز هستیم.

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در چند سال گذشته با اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی توسط شهرداری تبریز شاهد تغییر و تحولات زیادی در سطح شهر تبریز هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیب شیری‌آذر در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه دو اظهار داشت: در چند سال گذشته در سایه حمایت‌های شهروندان شاهد اجرای موفقیت‌آمیز پروژه های بزرگی در شهر تبریز بوده‌ایم که این امر باعث شتاب خدمات‌رسانی و تسریع روند توسعه شهری شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه شهرداری بدون حمایت‌های دولتی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: حجم و تعداد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری تبریز در چند سال اخیر موجب ایجاد نشاط و روحیه خودباوری در بین شهروندان تبریزی شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود از تلاش‌های شهردار تبریز و پرسنل خدوم آن در اجرای پروژه‌های مختلف شهری قدردانی کرد.
همچنین در این مراسم علی نورمحمدزاده عضو شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های شهرداری در توجه به همه نقاط شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز در چند سال گذشته توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی را مهم‌ترین اولویت کاری خود قرار داده که باید قدردان تلاش‌های این عزیزان باشیم.
وی با‌ اعلام اینکه در شهر تبریز طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و مهمی طی سال‌های اخیر به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در خصوص تلاش برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان، اجرای پروژه‌های زیربنایی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
خیابان مسیر لوله نفت به طول 600 متر و عرض 24 متر با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد ریال و امتداد خیابان نگین دادگستری به طول 200 متر و عرض 18 متر با اعتباری بالع بر یک میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


نوشته شده در   چهارشنبه 6 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode