ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 31 شهريور 1390     |     کد : 25692

زورآزمایی قویترین مردان در تبریز

قوی‌ترین مردان ایران در تبریز اول و دوم مهرماه‌ سال جاری زورآزمایی می‌کنند.

 قوی‌ترین مردان ایران در تبریز اول و دوم مهرماه‌ سال جاری زورآزمایی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن نصودی قهرمان نخستین دوره مسابقات و مسئول برگزاری این جام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یک دوره مسابقه قوی‌ترین مردان با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، کرمانشاه، اردبیل، کرج، زنجان و آذربایجان‌شرقی روزهای پنجشنبه و جمعه، یکم و دوم مهر ماه در پارک صنعت قراملک تبریز برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: چهارمین دوره قوی‌ترین مردان شمال‌غرب کشور با حضور 35 ورزشکار از شش استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.
نصودی افزود: این جام با احترام به زنده یاد روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران و جهان به این نام گذارده شده است و امیدواریم ورزشکاران با تاسی به مولای متقیان علی (ع) همواره الگوی شایسته ای برای دیگر نوجوانان و جوانان کشور باشند.
وی تصریح کرد: رشته قوی‌ترین مردان یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی در کشور است که علاقه‌مندان بسیاری را به دنبال خود می‌کشاند و ورزشکاران این رشته همیشه سعی می‌کنند به سبب نیروی خدادادی که در اختیارشان قرار داده شده است همواره ارزش‌های اخلاقی و جوانمردی را پیشه خود قرار داده و از نیروی خود به نفع جامعه و مردم استفاده کنند.
نصودی اظهار داشت: این جام با مشارکت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز و تولیدی وفادوست در سطح استانداردهای کشوری برگزار می‌شود که تماشای این مسابقات برای علاقه‌مندان به صورت رایگان است و داوری رقابت‌ها نیز برعهده قهرمانان نامی کشور حسین بجانی، کریم تالشی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات سه دوره برگزار شده که در ادوار گذشته حسن نصودی، علیرضا دستیار و طاهر پورعطا به ترتیب قهرمان سه دوره قبل بوده‌اند. مسئولیت برگزاری مسابقات برعهده بهرام حامدی و حسن نصودی قهرمانان این رشته ورزش است. 


نوشته شده در   پنجشنبه 31 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode