ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1390     |     کد : 25584

وحدت انجمن‌های اسلامی موجب پویایی در وظایف محوله است

قائم مقام انجمن‌های اسلامی کارخانجات آذربایجان‌شرقی وحدت و انسجام را عامل پویایی انجمن‌های اسلامی در عمل به وظایف محوله عنوان کرد.

قائم مقام انجمن‌های اسلامی کارخانجات آذربایجان شرقی: وحدت انجمن‌های اسلامی موجب پویایی در وظایف محوله است 
قائم مقام انجمن‌های اسلامی کارخانجات آذربایجان‌شرقی وحدت و انسجام را عامل پویایی انجمن‌های اسلامی در عمل به وظایف محوله عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی حبیب‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش تبیین وظایف انجمن‌های اسلامی کارخانجات آذربایجان‌شرقی در سال جهاد اقتصادی افزود: این تشکل به عنوان یکی از سه تشکل کارگری که پس از انقلاب اسلامی در زمینه مطالبات جامعه کارگری در سطح کارخانجات فعالیت چشمگیری داشته با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اثرات ماندگاری در تامین خواسته‌های قشر کارگری کشور گذاشته است.
وی اظهار داشت: قشر کارگری به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار کشورمان نیازمند افرادی است تا بتوانند در چارچوب قانون به صورت منسجم و قدرتمند مطالبات کارگران را پیگیری و به خواسته‌های آنان جامه عمل بپوشانند.
حبیب‌زاده، ضعف فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی را یکی از مشکلات این قشر در کشور عنوان کرد و گفت: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی باید کوشید تا نمایندگی جامعه کارگری با قدرت در این قوه حضور داشته و مطالبات مورد نظر را با قاطعیت پیگیری کنند.
وی، اختصاص فراکسیون کارگری مجلس به یک طیف خاص را آفت این فراکسیون دانست و خاطرنشان کرد: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد در سال جهاد اقتصادی، وظیفه کارگران سنگین‌تر از دیگران است و به تبع آن نیز مطالبات خاصی نیز از مسئولان مطرح می‌شود.
قائم مقام انجمن‌های اسلامی کارخانجات استان در ادامه رفع مشکلات ناشی از هدفمندی یارانه‌ها در بخش صنعت را از دغدغه‌های انجمن‌های اسلامی دانست و گفت: رفع مشکلات در این بخش برای اقتصاد کشورمان مثمرثمر است و باری از دوش کارفرمایان و کارگران برداشته می‌شود.
دبیر این همایش نیز مشکل اصلی بخش صنعت در کشور را عدم توجه به بهره‌وری در مجموعه‌های تولیدی دانست و افزود: اقتصاد به تعبیر شهید مطهری یکی از ارکان اجتماع و مایه تقویت بنیه اجتماعی است که اگر دچار نقص باشد سایر بخش‌های آن جامعه را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
پرویز سلطانی با اشاره به این مطلب از دریافت 27 مقاله تخصصی در خصوص راهکارهای لازم برای اجرایی شدن اهداف جهاد اقتصادی در مجموعه‌های تولیدی و اقتصادی توسط دبیرخانه این همایش خبر داد و اظهار داشت: ماحصل این مقالات به صورت مناسب در اختیار مدیران عامل کارخانجات قرار می‌گیرد تا برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رشد اقتصادی مجموعه خود داشته باشند.
در پایان این مراسم از دبیران بازنشسته انجمن‌های اسلامی کارخانجات استان، نویسندگان مقالات برتر همایش و انجمن‌های اسلامی نمونه کارگری کارخانجات تقدیر شد. 


نوشته شده در   سه شنبه 29 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode