ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 شهريور 1390     |     کد : 25522

دومين جشواره تئاتر ماه آذربايجان شرقي پايان يافت

دومين جشواره تئاتر استاني ماه توسط حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي برگزار و با انتخاب آثار و هنرمندان برتر به کار خود خاتمه داد.

دومين جشواره تئاتر استاني ماه توسط حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي برگزار و با انتخاب آثار و هنرمندان برتر به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، مراسم اختتاميه اين جشنواره ظهر جمعه 25 شهريورماه در مجتمع فرهنگي هنري تبريز برگزار شد و طي اين آيين آثار و هنرمندان برتر به ترتيب زير معرفي شدند:

جايزه اول بازيگري مرد، به جواد قامتي براي بازي در دو اثر "روياي نگهبان آبهاي گمشده" و "آرمان" تعلق گرفت.

وجايزه دوم بازيگري مرد، به طور مشترک به فريد ادهمي براي بازي در نمايش "تبار خون" و سجاد راثي هاشمي براي بازي در نمايش "روياي نگهبان آبهاي گمشده" تعلق يافت.

جايزه سوم بازيگري مرد به طور مشترک به علي پوريان براي بازي در نمايش "شبيه شيدا" و احد پاسبان طوس براي بازي در نمايش "ليلا در آينه" داده شد.

جايزه اول بازيگري زن، به طور مشترک به مينو نوبهاري براي بازي در نمايش "مي خواستم اسب باشم" و عارفه عارف فام براي بازي در نمايش "ليلا در آينه" تعلق گرفت.

جايزه دوم بازيگري زن، به طور مشترک به سويل شيرگير براي بازي در نمايش "در يک خانواده ايراني" و ساناز نظري براي بازي در نمايش "مي خواستم اسب باشم" تعلق گرفت.


و جايزه سوم بازيگري زن به طور مشترک به زيبا فرج الهي براي بازي در نمايش "تبار خون" و بيتا آزادي براي بازي در نمايش "شبيه شيدا" و فاطمه حسيني براي نمايش "شبيه شيدا" اختصاص يافت.


جايزه اول کارگرداني به سيامک افسايي براي کارگرداني نمايش "مي خواستم اسب باشم" و جوايز دوم و سوم به ترتيب به زيبا فرج اللهي و علي پوريان براي آثار "تبار خون" و "شبيه شيدا" داده شد.


جوايز دوم و سوم نويسندگي نيز به ترتيب به مهدي مددي و علي پوريان براي آثار "روياي نگهبان آبهاي گمشده" و "شبيه شيدا" اعطا شد و هيئت داوران در اين بخش براي مقام اول هيچ نمايشناه اصيلي را شايسته برتري شدن ندانست.


هيئت داوران به طور مشترک آثار "روياي نگهبان آبهاي گمشده" و "شبيه شيدا" را به شرط بازنگري در متن و طراحي صحنه و کارگرداني به همراه مشاور شايسته معرفي به هشتمين جشنواره سراسري ماه دانسته و اعلام کردند در نهايت يکي از اين دو اثر با اصلاحات مناسب نهايي براي جشنواره سراسري انتخاب خواهد شد.


هيئت داوران همچنين گروه موسيقي نمايش "تبار خون" و طراحي صحنه و لباس نمايش "مي خواستم اسب باشم" را برگزيده جشنواره اعلام کردند.


دومين جشنواره تئاتر ماه از 22 تا 25 شهريور ماه با اجراي 10 نمايش در تبريز برگزار شد.


نوشته شده در   يکشنبه 27 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode