ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 شهريور 1390     |     کد : 25354

تمهيدات ويژه پليس براي داربي

تماشاگران با اتوبوس و مترو به ورزشگاه مراجعه كنند...

تماشاگران با اتوبوس و مترو به ورزشگاه مراجعه كنند
تمهيدات ويژه پليس براي داربي
جام جم آنلاين: در آستانه هفتاد و يكمين ديدار 2 تيم فوتبال پيروزي و استقلال كه جمعه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود، دستگاه‌هاي انتظامي، امدادي و خدماتي پايتخت براي برگزاري هرچه بهتر اين مسابقه از آماده‌باش كامل نيروهايشان خبر دادند و تمهيدات خود را اعلام كردند.
سردار حسين ساجدي‌نيا، رئيس پليس تهران در گفت‌وگو با ايسنا از آمادگي همه‌جانبه پليس پايتخت براي تامين امنيت و انضباط براي برگزاري هرچه بهتر اين مسابقه خبرداد و گفت: همچون سال‌هاي گذشته پليس پايتخت در كنار تماشاگران اين دو تيم، با اتخاذ تمهيدات و تسهيلات انتظامي ـ ترافيكي اميدوار است مسابقه در بهترين شرايط برگزار شود.

وي تاكيد كرد: تماشاگران بايد با ماموران مستقر در محل برگزاري مسابقه همكاري لازم را داشته باشند و به توصيه‌هاي آنان توجه كنند.

ساجدي‌نيا با اشاره به حجم ترافيك خودروها در روز مسابقه و تمهيدات در نظر گرفته شده لازم توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومي از تماشاگران خواست در اين روز سعي كنند با اتوبوس و مترو به ورزشگاه مراجعه كنند تا در موقع خروج با ازدحام و ترافيك مواجه نشوند.

رئيس پليس پايتخت از تمهيدات انتظامي ـ ترافيكي در نظر گرفته شده براي اين بازي خبر داد و به ايسنا گفت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي پايتخت از ساعاتي قبل از شروع مسابقه در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه مستقرند و تا خروج كامل تماشاگران به هدايت رانندگان خواهند پرداخت.

ساجدي‌نيا ابراز اميدواري كرد كه با همكاري تماشاگران در هفتاد و يكمين داربي، شاهد مسابقه‌اي با نشاط و سرشار از طراوت باشيم.

استقرار خودروهاي آتش‌نشاني در ورزشگاه آزادي و اطراف

جمشيد شفيعي، مديرروابط عمومي سازمان آتش‌نشاني شهر تهران نيز درباره تمهيدات ويژه سازمان آتش‌نشاني در روز داربي (جمعه) گفت: سازمان آتش‌نشاني تمهيدات ويژه‌اي را براي اين روز در نظر گرفته و براساس برنامه‌ريزي‌ها آتش‌نشانان همراه با خودروهاي موتورسيكلت‌هاي آتش‌نشاني در ورزشگاه آزادي و اطراف زمين مستقر خواهند شد.

وي با بيان اين‌كه آتش‌نشانان در قالب گروه‌هاي ثابت و سيار فعاليت مي‌كنند از شهروندان خواست كه با رعايت نظم و انضباط در آسايش و ايمني خود و ديگر تماشاچيان همكاري كنند.

استقرار 11 آمبولانس و 30 پزشك و پرستار در استاديوم آزادي

حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس تهران هم درباره تمهيدات ايمني در هفتاد و يكمين داربي پايتخت گفت: 11 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتور آمبولانس و 2 دستگاه خودروي فرماندهي به همراه 30 نفر نيروهاي عملياتي اعم از پزشك، كارشناس و تكنسين فوريت‌هاي پزشكي، پوشش امدادي اين بازي را به عهده دارند.

وي با بيان اين‌كه از ساعت 10 صبح جمعه تا پايان بازي، پزشكان و تكنسين‌هاي اورژانس در استاديوم يكصد هزار نفري آزادي مستقر خواهند بود، گفت: براساس پيش‌بيني‌هاي امدادي صورت گرفته، 2 دستگاه آمبولانس به همراه تيم امداد پزشكي از ساعت 10 صبح داخل استاديوم يكصدهزارنفري آزادي مستقر مي‌شوند.


نوشته شده در   پنجشنبه 24 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode