ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 شهريور 1390     |     کد : 25314

گزارشي از فروش فيلم‌ها تا20شهريور

«شيش و بش»، «زنان ونوسي مردان مريخي»، «زندگي با چشمان بسته»، «ندارها» و «آلزايمر» به ترتيب بيشترين ميانگين فروش روزانه را در سينماهاي تهران دارند.

روزانه چه فيلمي بيشتر در تهران مي‌فروشد؟
گزارشي از فروش فيلم‌ها تا20شهريور
جام جم آنلاين: «شيش و بش»، «زنان ونوسي مردان مريخي»، «زندگي با چشمان بسته»، «ندارها» و «آلزايمر» به ترتيب بيشترين ميانگين فروش روزانه را در سينماهاي تهران دارند.
به گزارش ايسنا، از ميان فيلم‌هاي روي پرده سينماهاي تهران تا 20 شهريور ماه، «شيش و بش» بيشترين ميانگين فروش روزانه را به خود اختصاص داده و اين فيلم تنها در پنج روز توانسته بيش از 173 ميليون تومان فروش داشته باشد.

31 سينماي تهراني نمايش دهنده «شيش و بش» روزانه به صورت ميانگين حدود 35 ميليون تومان بليت براي اين فيلم به فروش رسانده‌اند.

اين فيلم به كارگرداني بهمن گودرزي، فيلمي طنز است كه بازيگراني همچون محمدرضا گلزار، امين حيايي و آنا نعمتي در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند.

«زنان ونوسي مردان مريخي» هم كه از يك هفته قبل از عيد فطر اكران شده است تا امروز به فروش معادل 358 ميليون تومان در سينماهاي تهران دست يافته است.

اين فيلم به كارگرداني كاظم راست گفتار هم يك فيلم سينمايي كمدي است كه از حضور تعداد زيادي از بازيگران عرصه طنز مانند امين حيايي، بهاره رهنما، شيلا خداداد،‌ غلامحسين لطفي، يوسف صيادي، سحر زكريا، اليكا عبدالرزاقي، اميرحسين رستمي و ... بهره مي‌برد و توانسته است به صورت ميانگين تقريبا روزي 19 ميليون تومان در سينماهاي تهران بفروشد.

«زندگي با چشمان بسته» به كارگرداني رسول صدرعاملي هم از نظر ميانگين فروش در جايگاه سوم فيلم‌هاي نوبت اكران عيد فطر قرار گرفته است.

فيلم جديد صدرعاملي 17 سينما در تهران دارد و در 12 روز نمايش بيش از 152 ميليون تومان فروش كرده است.

همچنين ميانگين فروش اين فيلم نيز حدود 13 ميليون تومان در روز است.

«زندگي با چشمان بسته» فيلمي در ژانر اجتماعي است كه ترانه عليدوستي پس از گذشت 11 سال از همكاري با صدرعاملي در «من ترانه 15 سال دارم» در آن بازي مي‌كند. همچنين فرهاد آييش، حامد بهداد و پولاد كيميايي از ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

«ندارها»ي محمدرضا عرب هم از ديگر فيلم‌هايي است كه در نوبت اكران عيد فطر روي پرده رفت. اين فيلم كه در 18 سينماي تهراني به نمايش در‌مي‌آيد تاكنون پس از گذشت 12 روز به فروشي نزديك به 70 ميليون تومان دست يافته است.

ميانگين فروش اين فيلم به صورت روزانه در سينماهاي تهراني حدود پنج ميليون و 900 هزار تومان است.

هانيه توسلي، محسن طنابنده، پژمان بازغي و... از جمله بازيگراني هستند كه در «ندارها» به ايفاي نقش‌ پرداخته‌اند.

«آلزايمر» احمدرضا معتمدي در 19 روز نمايش در 9 سينماي تهراني تنها 95 ميليون تومان فروش داشته است و با اين حساب ميانگين فروش اين فيلم در سينماهاي تهران، تنها پنج ميليون تومان در روز است.

مهدي هاشمي براي بازي در اين فيلم و «آقايوسف» مشتركا تنديس سيمرغ بهترين بازيگر مرد را از جشنواره فجر دريافت كرد.

آمار فروش‌ها فيلم‌هاي روي پرده سينماهاي تهران تا تاريخ 20 شهريورماه از طريق بنياد سينمايي فارابي اعلام شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode