ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1390     |     کد : 25249

بزرگداشت روز ملی شعر و ادب در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی شعر و ادب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز خبر داد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی شعر و ادب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی داننده اظهار داشت: همایش بزرگداشت روز ملی شعر و ادب در زمینه پاسداشت و ارج نهادن به این روز همچنین گرامیداشت یاد و نام استاد سیدمحمدحسین شهریار، بیست و ششم شهریور ماه جاری با حضور دکتر حسینی و اصحاب فرهنگ و هنر استان در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی استاد شهریار اظهار داشت: اشعار نغز استاد شهریار گنجینه ارزشمندی است که آوازه آن گستره جهانی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: آذربایجان همواره مهد اندیشمندان و هنرمندان بلند آوازه و ستارگان درخشان عرصه علم و ادب بوده و روز ملی شعر و ادب افتخاری است که با نام شهریار گره خورده است.
داننده گفت: استاد شهریار طبعی توانا داشت و عمق تعلقات دینی و توجهات مذهبی وی به اندازه‌ای است که عشق به ائمه اطهار (ع) در اکثر اشعار وی آشکار است.
داننده تاکید کرد: روحی حساس و شاعرانه به همراه نوآوری در اشعار استاد شهریار محسوس و مشهود است.
همایش بزرگداشت روز ملی شعر و ادب روز شنبه بیست و ششم شهریورماه جاری ساعت 17 و 30 دقیقه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ادبی تبریز، انجمن علمی ـ آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان و موسسه فرهنگی هنری مهرطاها آذر در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 22 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode