ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 شهريور 1390     |     کد : 25210

همدستي 2زن براي قتل شوهر

2 زن صیغه‌ای که با همدستی یک مرد، شوهر خود را به قتل رسانده بودند، امروز محاکمه شدند.

جام جم آنلاين: 2 زن صیغه‌ای که با همدستی یک مرد، شوهر خود را به قتل رسانده بودند، امروز محاکمه شدند.
به گزارش فارس، صبح روز 16 بهمن سال 88، مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران، مدعی شد پدرش از روز قبل از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

تحقیقات پلیس برای یافتن ردپایی از این فرد مفقودی ادامه داشت تا اینکه مأموران به همسر موقت و سوم این مرد مظنون شدند. مهتاب، تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و در نهایت مدعی شد به خاطر سرطان، اسماعیل تصمیم داشت او را رها کرده و با زن دیگری ازدواج کند که تصمیم به قتل او گرفت.

وی افزود: شب حادثه او را به خانه دعوت کردم و بعد از شام، داخل شربت او تعدادی قرص خواب ‌آور ریختم. وقتی بی‌حال شد، او را به اتاق خواب بردم و شیر گاز را باز کردم. روی سینه او نشستم و با چاقویی که متعلق به خودش بود، چند ضربه به کمرش زدم.

اطمینان از قتل با مسموم، خفه و مجروح کردن و آتش زدن جسد

مهتاب گفت: بعد از اینکه مطمئن شدم به قتل رسیده، ملحفه‌‌ای دور او پیچیدم و با خودروی خودش، جسد را به بیابان‌‌های اطراف تهران بردم. بین راه مقداری بنزین تهیه کردم و جسد را به آتش کشیدم.

اعترافات متهم، مأموران پلیس و کارآگاهان را از اینکه او به تنهایی مرتکب قتل شده باشد، قانع نکرد و تحقیقات خود را پیچیده‌‌تر کردند تا اینکه مهتاب مدعی شد با همدستی همسر دوم مقتول و مردی غریبه،‌ مرتکب قتل شده است.

مهرداد، در جریان یک قرار صوری با همسر دوم مقتول شناسایی و دستگیر شد و او هم در اولین جلسه تحقیقات به همدستی با مهتاب در اعتراف کرد.

وی مدعی شد که در خفه کردن همسر مهتاب و همچنین انتقال جسد به بیابان و به آتش کشیدن آن دست داشته است.

تعویق محاکمه به خاطر جابه‌جایی متهمان و تعمیرات دادگاه

در نهایت و بعد از اعترافات متهمان، قرار مجرمیت متهمان از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

قرار بود جلسه محاکمه روز 14 اردیبهشت و در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسن تردست برگزار شود اما به دلیل عدم اعزام متهمان پرونده این جلسه لغو شد. دلیل عدم اعزام متهم نیز جا به جایی متهمان زن پرونده بین دو زندان عنوان شد.

سرانجام وقت مجددی برای پرونده تعیین شد و طبق اعلام دادگاه قرار بود به این پرونده در تاریخ 2 شهریور رسیدگی شود اما بازهم به خاطر انجام برخی تعمیرات در ساختمان شعب دادگاه، رسیدگی به این پرونده بازهم به تعویق افتاد.

نهایتاً صبح امروز جلسه محاکمه با حضور متهمان در شعبه 74 به ریاست قاضی حسینی برگزار شد. عطار، نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده اتهام متهمان را اینگونه عنوان کرد: مهتاب، متهم به مباشرت در قتل، معاونت در جنایت بر میت و پنهان کردن ادله جرم. مهرداد، متهم به معاونت در قتل، معاونت در جنایت بر میت و پنهان کردن ادله جرم و در نهایت لادن هم متهم به معاونت در قتل هستند.

اولیای‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم ردیف اول (مهتاب) عنوان کردند.

در ادامه جلسه مهتاب در جایگاه قرار گرفت و پذیرفتن اتهامات وارده، گفت: تمام اعترافات خود در مرحله بازپرسی را قبول دارم.

بعد از مهتاب، مهرداد در جایگاه قرار گرفت و گفت: آن شب با پیشنهاد مهتاب به خانه او رفتم تا با هم شیشه مصرف کنیم. بعد از اینکه با مهتاب و لادن شیشه مصرف کردیم، مهتاب به اتاق خواب رفت و روی بدن شوهرش نشست و گلوی او را مرتب فشار می‌داد. ابتدا فکر کردم با هم شوخی می‌کنند اما وقتی از مهتاب سوال کردم به من گفت دارم او را می‌کشم. با درخواست مهتاب، لادن از آشپزخانه برای او چاقو آورد و مهتاب با چاقو شوهرش را کشت. من هم لادن را که حالش بد شده بود به خانه‌اش بردم.

بازگشت به صجنه جرم برای سوزاندن جسد پیرمرد

مهرداد گفت: صبح روز بعد به خانه مهتاب برگشتیم و با کمک او جنازه را به یکی از بیابان‌های شهر بردیم و آنجا مهتاب روی جنازه بنزین ریخت و من هم آتش زدم.

اما مهتاب اظهارات مهرداد را تکذیب کرد و گفت: آن شب قبل از اینکه مهرداد و لادن بیایند شوهرم را مسموم کردم. بعد از مصرف شیشه خواستم او را خفه کنم که نتوانستم. مهرداد به کمکم آمد و دستش را روی دستم گذاشت اما او هم نتوانست. 5 ضربه چاقو به بدنش زدم اما نمرد و مهرداد با چاقو رگ دست شوهرم را زد. بعد از آن مهرداد و لادن از خانه رفتند و صبح روز بعد مهرداد با دوستش به خانه من آمد و بعد از اینکه به بیابان رفتیم، خودشان جنازه را آتش زدند.

لادن هم در دفاع از خود، اظهارات مهتاب را تأیید و تکرار کرد.

بعد از اظهارات متهمان در دفاع از خود، قاضی حسینی ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 21 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode