ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 شهريور 1390     |     کد : 25197

احداث دومین پارکینگ مکانیزه در تبریز

شهردار منطقه دو تبریز از احداث دومین پارکینگ مکانیزه توسط شهرداری منطقه دو تبریز خبر داد.

 
شهردار منطقه دو تبریز از احداث دومین پارکینگ مکانیزه توسط شهرداری منطقه دو تبریز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه دو تبریز به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک و با هدف سهولت تردد در مسیر بلوار 29 بهمن، تقاطع زعفرانیه، راهنمایی و مسیر دروازه تهران همچنین تسهیل در عبور و مرور شهری، اقدام به احداث دومین پارکینگ مکانیزه در جنب ساختمان اداری شهرداری منطقه دو تبریز کرده است.
علی آقامحمّدی شهردار منطقه دو تبریز افزود: با اعتبار اولیه 3 میلیارد و 700 میلیون تومان و در 290 متر مربع مساحت، این منطقه در حال احداث دومین پارکینگ مکانیزه است.
وی در ادامه افزود: احداث این پارکینگ در سهولت تردد ارباب رجوع به هنگام مراجعه به شهرداری منطقه دو و جلوگیری از اختلال در رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی بسیار تاثیرگزار خواهد بود.
آقامحمدی با عنوان اینکه گنجایش این پارکینگ برای 96 خودرو در 9 طبقه طراحی شده است، گفت: از آنجایی که بلوار 29 بهمن به عنوان ورودی شهر و قسمتی از مسیر پرتردد تقاطع ائل‌گلی، زعفرانیه و دروازه تهران محسوب می‌شود، استفاده از این پارکینگ مکانیزه در سهولت رفت و آمد بدون مشکل وسایل نقلیه عمومی در مسیر بلوار 29 بهمن تاثیر بسزایی خواهد داشت.
شهردار منطقه دو با اعلام اینکه در راستای رفع ترافیک مسیر کمربندی آزادی که از خیابان‌های اصلی و پر تردد کلانشهر تبریز به شمار می‌رود، این منطقه در حال احداث نخستین پارکینگ مکانیزه است، تصریح کرد: در پشت مرکز بهداشتی امام رضا ( ع ) در 24 هزار و 120 متر مربع مساحت و در 12 طبقه با گنجایش 432 خودرو و صرف هزینه‌ای بالغ بر 180 میلیارد ریال اعتبار نخستین پارکینگ مکانیزه شهرداری منطقه دو در حال احداث است.


نوشته شده در   دوشنبه 21 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode