ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 شهريور 1390     |     کد : 25145

6600 متر مربع به فضاي ورزشي سرپوشيده تبريز اضافه شد

رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت:‌ در ماه جاری 6 هزار و 600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد و سه هزار و 400متر مربع نیز بازسازی اساسی شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت:‌ در ماه جاری 6 هزار و 600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد و سه هزار و 400متر مربع نیز بازسازی اساسی شد.
حبیب ستوده‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز از توجه به توسعه سرانه ورزشی در شهرستان تبریز و بازسازی مجموعه‌های قدیمی خبر داد.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سطح کلان ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: ‌در شهرستان تبریز نیز متناسب با تغییرات کشوری تغییراتی صورت گرفته و در حال حاضر دامنه فعالیت اداره ورزش و جوانان تبریز افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.
ستوده‌نژاد گفت: ارتقای ورزش میان جوانان و افزایش نشاط و شادابی در میان آنان به صورت جدی دنبال می‌شود و در همین راستا زیرمجموعه‌های مختلف این اداره فعال شده‌اند.
وی از توجه به توسعه سرانه ورزشی در شهرستان تبریز و بازسازی مجموعه‌های قدیمی خبرداد و گفت: ‌در همین راستا بازسازی مجموعه‌های قدیمی تبریز از جمله مجموعه ورزشی تختی تبریز به صورت جدی و با صرف هزینه‌های قابل توجه انجام یافته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت: ‌در ماه جاری 6 هزار و 600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد و 3 هزار و 400 متر مربع نیز بازسازی اساسی شد.
وی با اشاره به پروژه‌های ورزشی تبریز گفت: ‌استخر سرپوشیده کارگران تبریز، ‌سالن ورزشی چند منظوره پارک چشم‌انداز و مجموعه ورزشی و سالن سرپوشیده باغ معروف از جمله پروژه‌های هستند که در ماه جاری به بهره‌برداری رسید.
ستوده‌نژاد تاکید کرد: توجه به اقشار محروم و نیز اقشار خاص مورد توجه مسئولان ورزشی استان قراردارد و بر همین اساس سالن ورزشی چند منظوره نابینایان تبریز و مجموعه ورزشی و سالن سرپوشیده باغ معروف در منطقه محروم و پرجمعیت روستای باغ معروف افتتاح شده‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز اضافه کرد: پنج مجموعه ورزشی احداثی و بازسازی شده در تبریز مجموعا بیش از 3 هزار و 600 میلیون ریال هزینه دربرداشته است.


نوشته شده در   يکشنبه 20 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode