ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 شهريور 1390     |     کد : 25051

شهرداری دوباره اوج می‌گیرد

از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا یک بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که طی آن تیم شهرداری تبریز میزبان راه‌آهن شهر ری است.

از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا یک بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که طی آن تیم شهرداری تبریز میزبان راه‌آهن شهر ری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرداری تبریز که تا هفته سوم با نتایج خوب خود جزو تیم‌های بالا جدولی محسوب می‌شد با دو شکست متوالی خانگی تا رده پانزدهم سقوط کرده و موقعیت خوب خود را در جدول از دست داده است.
شهرداری تبریز برای بازی روز پنج‌شنبه دو مهره کلیدی سعید دقیقی و شهرام گودرزی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته و این کار شاگردان یسیج را مشکل‌تر می‌کند.

*راه‌آهن گربه سیاه فوتبال ایران
راه‌آهن که به گربه سیاه فوتبال ایران شهرت دارد، امسال با هدایت علی دایی امیدوار به کسب رتبه‌های بالای جدول است، راه آهن تنها دو پله بالاتر از شهرداری قرار دارد و تا هفته پنجم هفت امتیاز را کسب کرده است.
نکته جالبی که از این بازی می‌توان ذکر کرد خطر اخراج یسیج در صورت سومین شکست متوالی است. سال گذشته نیز راه آهن در تبریز موفق شد با نتیجه سه بر یک شهرداری را شکست دهد و همین شکست سند اخراج اکبر میثاقیان را امضا کرد.
البته در دور برگشت نیز شهرداری انتقام شکست خود را گرفته و در تهران با یک گل راه آهن را مغلوب کرد.
تیم شهرداری تبریز در حال حاضر با پنج امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.
این تیم در مقابل پرسپولیس در تهران به پیروزی دست یافته، در مصاف با مس کرمان و سایپای البرز به تساوی رضایت داده و نتیجه بازی را به تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان واگذار کرده است.
شهرداری تبریز در صورت پیروزی بر راه آهن چند پله صعود کرده و بالاتر از راه آهن در جدول قرار خواهد گرفت.
بازی تیم شهرداری تبریز با راه آهن تهران با فاصله زمانی دیدار تراکتورسازی برگزار می‌شود، همین می‌تواند استقبال تماشاگران از این بازی را افزایش دهد و این می‌تواند عامل روحی برای برد تیم شهرداری تبریز باشد.
شهرداری تبریز سال گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت که در نهایت در رده دوازدهم قرار گرفت.


نوشته شده در   پنجشنبه 17 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode