ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 14 شهريور 1390     |     کد : 24918

پيکان از ليگ‌برتر واليبال کنار رفت

مسئولان باشگاه پیکان با ارسال نامه‎ای به فدراسیون والیبال کناره گیری تیم والیبال این باشگاه را از شرکت در رقابت‎های لیگ برتر اعلام کردند.

انحلال نماينده‌ايران در باشگاه‌هاي جهان
پيکان از ليگ‌برتر واليبال کنار رفت
جام جم آنلاين: مسئولان باشگاه پیکان با ارسال نامه‎ای به فدراسیون والیبال کناره گیری تیم والیبال این باشگاه را از شرکت در رقابت‎های لیگ برتر اعلام کردند.
به گزارش مهر، پیکان در حالی از حضور در رقابت‎های لیگ برتر انصراف داده است که طی یازده دوره قهرمان این مسابقات شده بود. این تیم همچنین با 6 دوره قهرمانی در آسیا پرافتخارترین تیم قاره هم به حساب می‎آید.

مسئولان تیم والیبال پیکان در حالی انصراف خود را از شرکت در رقابت‎های لیگ برتر اعلام کرده‎اند که قرار بود امسال به عنوان قهرمان آسیا در پیکارهای باشگاه‎های جهان شرکت کنند و دو هفته پیش آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به طور رسمی به فدراسیون بین‎المللی والیبال اعلام کرده بودند. این تیم در دوره قبل این رقابت‎ ها صاحب مدال برنز شد.

مسئولان باشگاه پیکان افزایش هزینه های تیمداری که قرارداد بالای بازیکنان بخش عمده ای از آن است را به عنوان دلیل اصلی کناره گیری از لیگ برتر والیبال اعلام کرده اند.

تشریح دلایل کناره‌گیری پیکان از لیگ والیبال

مرتضی احدی سرپرست تیم والیبال پیکان دلایلی که منجر به اتخاذ تصمیم مدیریت کارخانه ایران خودرو مبنی بر انحلال تیم والیبال باشگاه پیکان شد را تشریح کرد و اظهار داشت: با وجود صحبت های مطرح شده و تذکرات زیادی که داده بودیم به هیچ وجه نظارت کاملی روی فعالیت تیم ها و اقداماتی که از سوی مسئولان آنها برای جذب بازیکن می شود انجام نشد به گونه ای که برخی تیم ها با هزینه های بالاتر از حد عرف، اقدام به جذب بازیکنان مورد نظرشان کردند.

وي افزود: حتی در این راستا به بازیکنان تیم پیکان هم پیشنهادهای نجومی شد که البته برخی از آنها به نتیجه هم رسید. این هدفی نیست که در والیبال دنبال می شد. این موضوع و اینکه در این شرایط هزینه تیمداری و بخصوص جذب بازیکن برای دیگر تیم ها و از جمله پیکان زیاد می شود را بارها به فدراسیون تذکر دادیم اما به آن توجهی نشد.

سرپرست تیم والیبال پیکان با بیان اینکه در مجموع میان مدیریت کارخانه ایران خودرو با فدراسیون والیبال اختلاف سلیقه وجود دارد، تصریح کرد: در کل با تیمی که قهرمان ایران و جهان است و جایگاهی سوم جهان را در اختیار دارد آن گونه که باید با احترام برخورد نشد. همه اینها در نهایت به این منجر شد که مدیریت کارخانه ایران خودرو تصمیم خود را بگیرد و امروز یکشنبه به طور رسمی انحلال تیم والیبال پیکان را اعلام کند.

وی با اشاره به پیشینه درخشان تیم والیبال پیکان در رقابت های باشگاهی ایران و آسیا ابراز امیدواری کرد که مسئولان فدراسیون والیبال در مقابل چنین تصمیمی بیکار ننشسته و طی برگزاری نشستی با مدیریت کارخانه ایران خودرو زمینه رابرای تغییر شرایط و حتی ادامه فعالیت تیم پیکان فراهم کند.

احدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به اعلام انحلال پیکان تکلیف حضور این تیم در رقابت های باشگاههای جهان چه می شود؟ یادآور شد: ما دو هفته پیش آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به فدراسیون جهانی والیبال اعلام کردیم اما با این شرایط نمی دانم تکلیف نماینده ایران در این رقابت ها چه می شود ضمن اینکه تا آنجا که من می دانم در صورت غیبت در این رقابت ها باید جریمه ای را به فدراسیون جهانی پرداخت کنیم. کاش هر چه زودتر انحلال پیکان از سوی مسئولان مورد رسیدگی دوباره قرار بگیرد تا حداقل سهمیه ایران در باشگاه های جهان محفوظ بماند.


نوشته شده در   دوشنبه 14 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode