ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 14 شهريور 1390     |     کد : 24911

خاک­شناسان ممتاز 2 سال اخیر ایران معرفی شدند

همزمان با برگزاری دوازدهمین کنگره علوم خاک ایران در دانشگاه تبریز خاک‌شناسان ممتاز ایران طی دو سال اخیر معرفی شدند.

 همزمان با برگزاری دوازدهمین کنگره علوم خاک ایران در دانشگاه تبریز خاک‌شناسان ممتاز ایران طی دو سال اخیر معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، رئیس انجمن علوم خاک ایران در مراسم تجلیل از خاک­شناسان ممتاز کشور اظهار کرد: انجمن علوم خاک ایران برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات انسان­هایی که شغل شریف معلمی را انتخاب کرد­ه­اند، تجلیل از خاک­شناسان ممتاز را هر دو سال یکبار همزمان با برگزاری کنگره­های علوم خاک را برگزار می­کند.
‌محمدرضا نیشابوری با اشاره به ویژگی­های خاک­شناسان ممتاز افزود: کسانی که در این راستا معرفی می‌شوند افرادی هستند که وقت و عمر گرانبهای خود را صرف آموزش و تعلیم جوانان این کشور کرده و کارشناسان و محققان زیادی را برای جامعه تربیت کرده­اند.
‌وی گفت: این عده در رشته تخصصی خویش منشأ خدمات ارزنده آموزشی و تحقیقاتی بوده و با ارائه آثار علمی ارزنده به عنوان صاحبنظر و مرجع در حرفه علمی خود شناخته شده­اند.
استاد دانشگاه تبریز، کمک به پیشبرد اهداف انجمن علوم خاک کشور را از دیگر وِیژگی­های خاک‌شناسان ممتاز اعلام کرد و افزود: بر همین اساس خاک‌شناسنان ممتاز دو سال اخیر شامل دکتر حسین قلی رفاهی، دکتر ابراهیم پذیرا، دکتر محمدحسن روزی­طلب و دکتر حسن توفیقی معرفی می‌شوند.
‌در این مراسم با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر غلامحسین اربی استاد پیشکسوت دانشگاه تبریز همچنین از سه تن از اساتید دانشگاه تبریز شامل دکتر رحیم کسرایی، دکتر حسام مجللی و دکتر سیروس آذرآبادی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده­اند نیز تجلیل شد.
دوازدهمین کنگره علوم خاک ایران با شرکت بیش از یک‌هزار و 300 تن از محققان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور به مدت سه روز هم اکنون در دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.


نوشته شده در   دوشنبه 14 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode