ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 شهريور 1390     |     کد : 24829

كمپ گردشگري فندقلوي شهرستان اهرميزبان دور جديد گردشگران تابستاني است

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با بيان اينكه كمپ گردشگري فندقلوي اهر آماده اسكان و پذيرايي دور جديد گردشگران تابستاني است...

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با بيان اينكه كمپ گردشگري فندقلوي اهر آماده اسكان و پذيرايي دور جديد گردشگران تابستاني است، اظهار داشت: كمپ فندقلو نيازهاي گردشگران تابستاني به شهرستان اهر را در اين منطقه پوشش مي دهد.


تراب محمدي روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از كمپ گردشگري فندقلوي اهر و چگونگي ارايه خدمات به گردشگران در گفتگو با خبرنگاران افزود: اين كمپ گردشگري به مساحت 20 هزار متر مربع و با اعتبار تقريبي چهار ميليارد ريال ساخته شده است.
وي در خصوص مشخصات كمپ گردشگري فندقلوي اهر گفت: بخشي از امكانات اين مجتمع خدماتي سرويس بهداشتي، بوفه و آشپزخانه عمومي را شامل مي شود.
دبير ستاد دايمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي اضافه كرد : 33 آلاچيق چهار ضلعي به مساحت 3.5 در 3.5 متر مربع، منبع آب، راه دسترسي و ارتباطي و زيرساختهايي همچون برق رساني و آبرساني از ديگر امكانات اين كمپ به شمار مي رود.
محمدي تاكيد كرد : با توجه به فرابخشي بودن موضوع گردشگري و اينكه فصل تابستان يكي از فصول پرگردشگر براي آذربايجان شرقي است ، ضرورت نظارت بر فعاليت هاي ديگر دستگاه هاي فعال در حوزه گردشگري و صنوف وابسته ،توسط سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري امري ضروري و اجتناب ناپذير است .
وي اظهار داشت : جذب گردشگر به منطقه و همچنين حفظ آمار گردشگر ورودي به استان از سال هاي قبل پيش از هر چيز نيازمند تامين زيرساخت هاي اوليه است و به همين دليل سازمان ميراث فرهنگي با جلب مشاركت بخش خصوصي اقدامات موثرو پايداري را انجام داده است.
محمدي به لزوم توسعه امكانات رفاهي در استان اشاره كرد و تاكيد كرد: با توجه به تعداد زياد گردشگراني كه در طول سال و به خصوص در ايام تابستان به آذربايجان شرقي سفر مي كنند، وجود تاسيسات و امكانات رفاهي و خدماتي در ورودي شهرها و بين راه ها يكي از نيارهاي اساسي به شمار مي آيد كه اين موضوع به صورت جدي ، كارشناسانه و دور از كارهاي فانتزي و شعارگونه در دستور كار دولت نهم و دهم بوده است . 


نوشته شده در   شنبه 12 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode