ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 شهريور 1390     |     کد : 24794

آیت‌الله مجتهد شبستری: انقلاب اسلامي ایران به عنوان مدل جهانی در حال گسترش است

امام جمعه تبریز گفت: انقلاب اسلامي ایران به عنوان مدل جهانی در حال گسترش است.

 امام جمعه تبریز گفت: انقلاب اسلامي ایران به عنوان مدل جهانی در حال گسترش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار داشت: عوامل آمریکا آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی و به دنبال بیداری ملت‌های یکی پس از دیگری سقوط کردند که نشان دهنده قدرت و قوت مردم منطقه به خصوص امت اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه‌ همانطور که رهبری تاکید غرب و آمریکا به دنبال موج‌سواری هستند که تبعات انقلاب‌های مردمی مردم منطقه را تضعیف کنند، تصریح کرد: ملت‌ها باید هوشیار باشند و اجازه ندهند استکبار و ایادی آن به بهانه کمک منطقه را چپاول کند.
خطیب جمعه تبریز گفت: از آنجا که منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به دنبال انقلاب‌های پی‌در پی یکی پس از دیگری در حال از دست رفتن است و دیگر اینکه امنیت رژیم صهیونیستی به شدت به خطر افتاده است، از این رو نگرانی‌ها افزایش یافته و ترس دارند مهره‌هایی جایگزین دست نشانده‌های آنها شود که موقعیت غرب را با خطری جدی مواجه کند.
امام جمعه تبریز در ادامه به تذکرات رهبری در دیدار اخیر دولت با رهبری همچنین سخنان معظم له در خطبه‌های نماز عید فطر اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری وحدت و همدلی تمام اقشار مختلف مردم همچنین مسئولان را همواره مورد تاکید قرار دادند و نیاز ضروری دانستند.

احساس کار و تحرک ‌از ضرورت‌های کشور است
وی افزود: رهبری همچنین احساس کار، تحرک و نشاط را دومین ضرورت ایران اسلامی خواندند و تلاش مضاعف مسئولا‌ن را و هر افراد جامعه به فراخور مسئولیت و جایگاه خود خواستار شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رهبری همچنان به انتخابات اسفند ماه امسال اشاره کردند و فرمودند، انتخابات در ذات خود چالش دارد اما نباید اجازه داد اختلاف سلیقه‌ها به چالش امنیتی برای کشور تبدیل شود.
آیت‌الله شبستری در ادامه افزود: رهبری انقلاب در روزهای اخیر به مسئله تحرکات منطقه به نفع اسلام اشاره کردند و این امر را نشان دهنده عظمت مردم در صحنه دانستند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجربه و درک عینی ملت ایران از تلاش دشمنان برای سوءاستفاده از انتخابات و ضربه زدن به امنیت کشور تأکید کرد: همه کسانی که می‌توانند با مردم حرف بزنند باید از انتخابات به عنوان نعمتی الهی پاسداری کنند و هوشیارانه، مراقب چالش‌های ضدامنیتی و تلاش‌های دشمنان باشند

* انقلاب ایران به عنوان مدل جهانی در حال گسترش است
وی افزود: مستکبران بدانند انقلاب اسلامی به عنوان یک مدل جهانی در حال گسترش است و غرب با شرایط فعلی چاره‌ای جز قبول وضعیت جدید چاره‌ای ندارد و شرایط نشان می‌دهد ملت‌های منطقه دیگر زیربار سلطه اجانب و استکبار نخواهند رفت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه به 17 شهریور و کشتار مردم در جمعه سیاه اشاره کرد و گفت: 17 شهریور سالروز کشتار مردم در میدان ژاله به دست رژیم ستمشاهی است که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌دارم.
وی همچنین به 14 شهریور سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی اشاره کرد و وی از تاثیرگذاران مهم انقلاب عنوان کرد.


نوشته شده در   جمعه 11 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode