ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390     |     کد : 24687

جستجو براي يافتن يك زن در كانال آب

آتش‌نشانان امروز در تهران يك بي‌خانمان گرفتار در طغيان آب را نجات دادند و به عمليات جستجو براي يافتن سرنشين يك دستگاه ميني‌بوس كه به دليل بي‌احتياطي راننده به درون كانال آب در بزرگراه امام علي سقوط كرد همچنان ادامه مي‌دهند.

جام جم آنلاين: آتش‌نشانان امروز در تهران يك بي‌خانمان گرفتار در طغيان آب را نجات دادند و به عمليات جستجو براي يافتن سرنشين يك دستگاه ميني‌بوس كه به دليل بي‌احتياطي راننده به درون كانال آب در بزرگراه امام علي سقوط كرد همچنان ادامه مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري 125، بنا به اظهار شاهدان، اين خودرو با 2 سرنشين بامداد امروز به درون كانال سقوط كرد كه ابتدا گمان مي رفت جريان شديد آب هر 2 نفر را با خود برده است.

رضا سلمي‌ افسر آماده منطقه 3 عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران كه از لحظات اوليه در محل حادثه حضور يافته بود، در اين باره گفت: اين ميني‌بوس كه سرويس كاركنان بود، بامداد امروز در مسير شمال به جنوب بزرگراه امام علي حركت مي‌كرد كه ناگهان از مسير خود منحرف شد و به داخل كانال آب افتاد.

وي افزود: كاركنان سازمان كنترل ترافيك با ديدن اين صحنه از طريق دوربين‌ها، بلافاصله رخداد اين حادثه را به سامانه 125 اطلاع دادند.

سلمي گفت: آنها از طريق دوربين‌هاي كنترل ترافيك مشاهده كردند كه تنها يك نفر از سرنشينان از داخل كانال خارج شد.

وي همچنين تصريح كرد: با توجه به حساسيت موضوع و احتمال آسيب‌ديدگي افراد بيشتر بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 75، 71، 23 و گروه نجات 12 همچنين يك دستگاه جرثقيل 55 تني از ايستگاه 71 آتش‌نشاني به محل حادثه در بزرگراه امام علي اعزام شدند.

وي گفت: آتش‌نشانان در محل حادثه هيچ فردي را درون ميني‌بوس نديدند و بنا به اظهار رانندگان خودروهاي عبوري، اين ميني‌بوس تنها 2 سرنشين مرد و زن داشت كه ظاهرا سرنشين مرد با كمك مردم از داخل كانال بيرون كشيده شده اما از سرنوشت نفر بعدي هيچ اطلاعي در دست نيست.

سلمي اضافه كرد: با توجه به اعلام شاهدان، جريان آب نفر دوم را با خود به پايين كانال برده است.

اين فرمانده آتش‌نشاني گفت: آتش‌نشانان علاوه بر تلاش براي بيرون كشيدن ميني‌بوس از داخل كانال آب، عمليات جستجو براي يافتن سرنشين زن را آغاز كردند.

وي گفت: آنان هنگام جستجو در مسير آب، يك فرد بي‌خانمان را كه در زير پل خوابيده و گرفتار طغيان آب شده بود، از غرق شدن و مرگ حتمي نجات دادند.

در حادثه‌اي مشابه كه ساعت 25‌/‌2 بامداد امروز در بزرگراه امام علي رخ داد، يك دستگاه كاميون هنگام حركت در مسير شمال به جنوب اين بزرگراه، به داخل كانال آب سقوط كرد.پس از اطلاع‌رساني اين حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 75 و گروه نجات 12 خود را به محل حادثه در نزديكي پل جعفريان رساندند و عمليات امداد و نجات را آغاز كردند.

سلمي گفت: آتش‌نشانان راننده كاميون را كه بشدت زخمي شده بود از داخل كانال آب خارج كردند و براي اعزام به بيمارستان در اختيار امدادگران اورژانس قرار دادند.

علت اصلي وقوع اين دو حادثه رانندگي و سقوط خودروها به داخل كانال را كارشناسان راهنمايي و رانندگي تهران در دست بررسي دارند اما احتمال داده مي‌شود لغزندگي سطح بزرگراه و ناتواني رانندگان در هدايت خودرو عامل رخداد اين حادثه باشد.


نوشته شده در   سه شنبه 8 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode