ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 شهريور 1390     |     کد : 24642

آذربایجان شرقی با 60 اثر در نمایشگاه علم تا عمل‌ شرکت می‌کند

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی، از برگزاری نمایشگاه ملی «علم تا عمل» از 13 تا 17 شهریور ماه جاری در تهران خبر داد.

 مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی، از برگزاری نمایشگاه ملی «علم تا عمل» از 13 تا 17 شهریور ماه جاری در تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، میکائیل جمال‌پور با اعلام این خبر افزود: همه استان‌های کشور به میزان سهمیه تعیین شده در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و بر همین اساس نیز استان آذربایجان‌شرقی با 60 اثر در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه در تهران اظهار کرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری از طریق کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان از چند ماه پیش اقدام به جمع‌آوری طرح‌ها و محصولات موسسات و مراکز دولتی و خصوصی کرده و از میان نزدیک به 100 اثر، 60 اثر را انتخاب و به ستاد مرکزی نمایشگاه ارسال کرده است.
جمال‌پور، از انتخاب یک استان به عنوان استان فعال در این نمایشگاه خبر داد و افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از بین طرح‌های ارسالی، 25 طرح را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرده و حمایت‌های ویژه‌ای از آنها به عمل خواهد آمد.
وی، با دعوت از همه مراکز علمی، آموزشی، محققان و پژوهشگران برای بازدید از این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد با توجه به جایگاه علمی و پژوهشی استان آذربایجان‌شرقی، آثار و محصولات این استان در نمایشگاه علم تا عمل عناوین برتر را کسب کنند.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین از همه اشخاص حقیقی و حقوقی خواست برای حضور در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های آتی، نسبت به تبدیل ایده‌های علمی، پژوهشی و صنعتی خود به محصولات قابل ارائه اقدام کنند.
وی در پایان هدف از برگزاری نمایشگاه «علم تا عمل» را عمل به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهش در امر تحقیق و پژوهش عنوان کرد و افزود: اتخاذ رویکرد حرکت از تحقیقات صرفا تئوریک و نظری به سمت پژوهش‌های محصول‌محور و تجاری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


نوشته شده در   دوشنبه 7 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode