ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 6 شهريور 1390     |     کد : 24605

خدری، طاهری و بویری طلایی شدند، چگینی به برنز رسید

نمایندگان ایران در اوزان 46، 54 و 63 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان به مدال طلای این مسابقات رسیدند.

 

نمایندگان ایران در اوزان 46، 54 و 63 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان به مدال طلای این مسابقات رسیدند.
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان امروز در مجارستان پیگیری شد که رضا خدری در 46 کیلو، رامین طاهری در 54 کیلو و پیام بویری در 63 کیلو با غلبه بر تمام حریفان به مدال طلا رسیدند، اما مرادی حذف شد و امیر زرین‌چگینی به مدال برنز دست یافت.

در 46 کیلو که 17 کشتی‌گیر حضور داشتند رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم عمر گیسی از ترکیه را شکست داد و در دور سوم هم جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد.
خدری برای حضور در فینال ایچیونکا از ژاپن را ضربه کرد و در دیدار پایانی نشان طلا به در 2 تایم با نتایج مشابه یک بر صفر واردانیان از ارمنستان را شکست داد و نخستین مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

رامین طاهری در 54 کیلو در دور نخست آبیلا کاریپزان از قزاقستان را شکست داد و در دور دوم هم مقابل گریگوروف بلغار به پیروزی رسید. وی در دور سوم از سد توتیکاشویلی از گرجستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد.
طاهری برای حضور در فینال کالی‌نیچنکو از اوکراین را مغلوب کرد و در دیدار پایانی هم ولادمیر آدمیان از روسیه را با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

در 63 کیلو که 25 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، پیام بویری در دور نخست سوهی یابیکو از ژاپن را در مغلوب کرد و در دور دوم هم بردیف از بلاروس را شکست داد. بویری در دور سوم از سد ممدلی از آذربایجان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هاکوبیان از ارمنستان را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. بویری در فینال میچل داهر از مجارستان را با نتیجه 5 بر 4 و یک بر صفر شکست داد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در 100 کیلو که 19 کشتی‌گیر حضور دارند امیر زرین‌چگینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مانتاس کنیستوتاس از لیتوانی به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله در 2 تایم به توسکائف روس باخت، اما با توجه به حضور حریفش در فینال به جدول بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله ایگور تکاچ از اوکراین را شکست داد و در دیدار رده‌بندی هم توگلا توران از ترکیه را با نتیجه 2 بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

مسعود مرادی در 76 کیلو در دور نخست آندراس لوکاس از مجارستان را برد، اما در دور دوم مقابل کارینو از فنلاند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله بعد حذف شد.

سعید کردی هم در روز نخست یک مدال برنز برای کشورمان کسب کرده بود. بدین ترتیب تیم ایران با 3 نشان طلا و 2 برنز به کار خود در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان پایان داد.


نوشته شده در   يکشنبه 6 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode