ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390     |     کد : 24527

تراکتور مدل 90 به هیچ تیمی رحم نمی‌کند

تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی پرگل تیم شهرداری را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفت.

جشنواره گل در ورزشگاه یادگار امام؛
تراکتور مدل 90 به هیچ تیمی رحم نمی‌کند 

تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی پرگل تیم شهرداری را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفت.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دیشب این بازی که به میزبانی تراکتورسازی در حضور 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد، با برد پرگل این تیم همراه بود.
تراکتورسازی در این بازی آغاز طوفانی داشت و در همان 20 دقیقه نخست، چهار گل وارد دروازه تیم همشهری خود کرد. احسان حاج صفی در دقیقه سه نخستین گل تراکتورسازی را به ثمر رساند. در دقیقه هشت امیرحسین صادقی گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.
تیم شهرداری تبریز که انتظار دریافت دو گل زودهنگام را نداشت، بر روی دروازه تیم تراکتورسازی یورش برد، اما حملات احساسی شاگردان یسیج، گل‌های بعدی تیم تراکتورسازی را به همراه داشت.
در دقیقه 12 فردین عابدینی و در دقیقه 20 سیاوش اکبرپور در ضد حملات تیم تراکتورسازی را صاحب دو گل دیگر کردند تا نتیجه باور نکردنی برای تراکتورسازی رقم خورد.
شهرداری بعد از دریافت گل چهارم به بازی انتحاری روی آورد و چند موقعیت خوب را نیز به دست آورد.
سعید دقیقی در دقیقه 34 در محوطه جریمه با چرخش سریع و یک ضربه دقیق یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. بعد از این گل شهرداری برای کاستن نتیجه همچنان امیدوار بود، اما اخراج شهرام گودرزی در دقیقه 44 تمام معادلات شهرداری را بر هم زد.
گودرزی در این دقیقه با دست توپ را کنترل کرد تا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شود.
تماشاگران بر خلاف نیمه نخست در نیمه دوم شاهد بازی جذابی نبودند.
تراکتورسازی در نیمه دوم کم‌تر برای زدن گل‌های دیگر تلاش کرد و در آن سو شهرداری نیز به علت یک یار کم‌تر قدرت حمله روی دروازه تراکتورسازی را نداشت.
در دقیقه 60 احسان حاج صفی با شوتی از راه دور دروازه تیم شهرداری را برای پنجمین بار گشود. در این گل اشتباه میرزاپور سنگربان شهرداری محرز بود.
شهرداری نیز در دقیقه 67 موفق به گشودن دروازه ثابتی گشت که کمک داور دوم این مسابقه گل شهرداری را آفساید اعلام کرد.
در 10 دقیقه پایانی شهرداری تبریز چند فرصت خوب را هدر داد تا در نهایت این بازی با نتیجه پنج بر یک به سود شاگردان قلعه‌نویی به اتمام رسد.
قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود و رسول فروغی کمک اول و محمدرضا ابوالفضلی کمک دوم این بازی بودند. فغانی در این بازی سعید دقیقی از شهرداری و محسن حسینی و فردین عابدینی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.
با این پیروزی تیم تراکتورسازی مجموع امتیازات خود را به عدد 12 رسانده و تا رده دوم جدول صعود کرد.
این چهارمین برد متوالی تراکتورسازی بود سه برد قبلی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان، شاهین بوشهر و داماش گیلان به دست آمده بود.
تراکتورسازی جمعه 18 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال صدرنشین خواهد رفت.
شهرداری تبریز نیز با این نتیجه دومین شکست خود را تجربه کرده و تا رده پانزدهم جدول سقوط کرد. این تیم در هفته ششم میزبان راه آهن تهران است بازی که روز پنجشنبه 17 شهریور برگزار می‌شود.
اسامی تیم شهرداری تبریز؛
ابراهیم میرزاپور، ابوالفضل حاجی‌زاده(از دقیقه 77 بل جیک)، درکان زارکویچ، رسول پیرزاد، حبیب گردانی(از دقیقه 43 مهرداد قنبری)، محمدرضا زینال خیری، کمال الدین کامیابی‌نیا، وریا غفوری، شهرام گودرزی، میثم بائو، سعید دقیقی
سرمربی؛ یسیج

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز؛
مهدی ثابتی، مرتضی اسدی، امیر حسین صادقی(از دقیقه 65 احمد آل نعمه)، فردین عابدینی، فرزاد آشوبی، مهدی کیانی، سیاوش اکبرپور، احسان حاج صفی، توزی رودریگوز (از دقیقه 46 مصطفی اکرامی)، سید محسن حسینی، محمد ابراهیمی(از دقیقه 61 مسعود ابراهیم‌زاده)
سرمربی؛ امیر قلعه‌نویی


نوشته شده در   شنبه 5 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode