معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان آذربايجانشرقي از تماس بيش از 330هزار شهروند با پليس 110 در پنج ماهه سال 90 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پايگاه اطلاعرساني پليس آذربایجان شرقی، محمد احمد عليپور اظهار داشت : با بررسي آماري به عمل آمده از کل تماسهاي مردمي با سامانه 110 استان در مدت پنج ماهه اول سالجاري، ببيش از 330 هزار نفر از شهروندان با پليس تماس و بيش از 53 هزار نفر نيز به صورت حضوري در خواست کمک کردند.
وي در ادامه تصريح کرد: از کل تماسهاي دريافتي، 50 درصد منجر به عمليات پليسي، 25 درصد نيز با ارائه راهنمايي و مشاوره پاسخ داده شدند.
احمد عليپور با اشاره به تماسهاي غير قابل رسيدگي گفت: در پنج ماهه گذشته 25 درصد تماسها غير قابل رسيدگي بوده که اين تماسهاي غيرقابل رسيدگي عبارتند از تکراري بودن خبرها، تماسهاي اشتباهي و مزاحمتهاي تلفني هستند که اين تماسهاي بيمورد منجر به اختلال در رسيدگي به ديگر ماموريتهاي پليس شده است.
معاون عمليات استان ضمن اشاره به همکاري شهروندان با پليس گفت: تلاش سامانه پليس 110 استان کسب رضايتمندي مردم از عملکرد پليس 110 بوده که در اين راستا گشتهاي کنترلي پليس 110 به طور مستمر با نظارت بر عملکرد پليس در کيفي سازي خدمات انتظامي و جلب رضايت عمومي تلاش خواهند کرد.