ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1390     |     کد : 24459

ويژه ‌برنامه‌هاي شبكه‌ يك سيما براي روز قدس

شبکه يك سيما امسال تلاش دارد تا ويژه‌ برنامه‌هاي روز جهاني قدس را متناسب و متاثر از حركت عظيم جنبش بيداري اسلامي جهان عرب روي آنتن ببرد.

 
جام جم آنلاين: شبکه يك سيما امسال تلاش دارد تا ويژه‌ برنامه‌هاي روز جهاني قدس را متناسب و متاثر از حركت عظيم جنبش بيداري اسلامي جهان عرب روي آنتن ببرد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از رسانه خبری شبكه يك سيما، اين ويژه برنامه 210 دقيقه‌اي را احمد منتظري و سيدمجيد موسوي در اداره كل پخش شبكه يك سيما تهيه كرده و ساعت 9 صبح روز جمعه چهارم شهريور ماه به صورت زنده، راهپيمايي عظيم و پرشور روز جهاني قدس را به تصوير مي‌كشد.

اين برنامه از دو بخش استوديوي و واحد سيار تشكيل شده كه در بخش واحد سيار، محمد قاسمي به اجراي برنامه مي‌پردازد.

گزارش از سطح شهر و گفت و گو با شركت‌كنندگان در راهپيمايي، به همراه پخش نماهنگ‌هايي در ارتباط با بيداري اسلامي و نيز ارتباط مستقيم با مراكز صداوسيما در سراسر كشور از ديگر بخش هاي اين ويژه برنامه به شمار مي رود.

همچنين برنامه «كمي نزديك‌تر» به تهيه كنندگي ابوالفضل اكبري و كارگرداني مرتضي علي عباس ميرزايي نيز هر روز در دو بخش پنج دقيقه‌اي در ساعت 17 و 36 دقيقه و 20 و 46 دقيقه پخش مي‌شود.

اين برنامه كه در ماه گذشته ضبط و آماده‌سازي شد، درباره چگونگي تشكيل رژيم غاصب صهيونيستي و رويكردها و نيات اين رژيم جعلي است.

در برنامه «كمي نزديك‌تر» كه سعي دارد اتفاقات مربوط به كشور فلسطين را با نگاهي واقع گرايانه منعكس كند، اشخاصي چون سخنگوي جهاد اسلامي فلسطين، جانشين رييس حماس، سفير ايران در سوريه، رييس سازمان فرهنگ كشورمان صحبت كرده‌اند.

'كشتارگاه‌هاي اسرائيل' عنوان مجموعه برنامه ديگري از گروه حماسه و دفاع شبكه يك سيما است كه به صورت مستند درباره كشتارهاي رژيم غاصب صهيونيستي در سرزمين لبنان و فلسطين ساخته شده است.
در اين برنامه به تهيه كنندگي و كارگرداني محمدرضا ابوالحسني، حوادث روي داده در 'صبرا و شتيلا'، 'كشتارگاه حولا' و 'كشتارگاه عباسيه' روايت مي‌شود.

گروه سياسي شبكه يك سيما نيز برنامه 'وعده صادق' را در چهار قسمت 20 دقيقه‌اي به تهيه كنندگي سعيد ارجمندي به مناسبت روز قدس تهيه كرده است.

تحولات منطقه، بيداري اسلامي، شناسايي رسميت كشور فلسطين توسط كشورهاي اسلامي و جنگ 33 روزه لبنان، موضوعات اين برنامه تركيبي - مستند است.

همچنين برنامه‌هاي سيماي خانواده، صبح بخير ايران و هفته به هفته نيز در برنامه‌هاي خود موضوعات مربوط به روز قدس و كشور فلسطين را براي بينندگان گوشزد خواهند كرد.


نوشته شده در   جمعه 4 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode