ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 شهريور 1390     |     کد : 24372

دربی فوتبال تبریز تحت‌الشعاع حضور تماشاگران است

از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور روز پنج‌شنبه یک بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود که طی آن دو تیم همشهری، تراکتورسازی و شهرداری تبریز به مصاف هم می‌روند.

 از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور روز پنج‌شنبه یک بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود که طی آن دو تیم همشهری، تراکتورسازی و شهرداری تبریز به مصاف هم می‌روند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این بازی بیش از هیجان رویارویی دو تیم همشهری، تحت‌الشعاع حضور تماشاگران تبریز قرار گرفته است.
پایان محرومیت تماشاگران تراکتورسازی و نتایج خوب این تیم در هفته‌های قبل، حضور پرشور هواداران این تیم را تداعی می‌کند.
همچنین برگزاری این بازی در روز پنجشنبه به بسیاری از طرفداران تراکتورسازی‌ در سایر شهرهای استان این فرصت را می‌دهد که با حضور خود در ورزشگاه یادگار امام(ره) تیم محبوبشان را تشویق کنند.
تراکتورسازی به دلیل حوادث بازی با صبای قم در فصل گذشته از حضور تماشاگرانش در سه بازی محروم بود که بعد از اعتراض یک بازی از این محرومیت کاسته شد.
به همین سبب تراکتورسازی دو بازی خود مقابل صبای قم و شاهین بوشهر را بدون تماشاگر برگزار کرد که ماحصل آن برد مقابل شاهین بوشهر و باخت در مصاف با صبا بود. تراکتورسازی اما هر دو بازی خارج از خانه خود را با پیروزی سپری کرده ‌است.
شاگردان قلعه نوعی در اصفهان با یک گل ذوب آهن را مغلوب کرده و در رشت طی یک بازی‌ پرگل با نتیجه سه بر دو از سد داماش این شهر عبور کردند.
تراکتورسازی در حال حاضر با 9 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. تیم‌های اول و دوم جدول صبای قم و استقلال تهران با 10 امتیاز از حاشیه امنیتی از سوی تراکتورسازی برخوردار نبوده و با کوچک‌ترین لغزش صدر جدول را به این تیم واگذار خواهند کرد.
در آن سو شهرداری تبریز بعد از شکست خانگی مقابل سپاهان در مقابل تیم همشهری خود قرار خواهد گرفت.
شهرداری تبریز در لیگ امسال آغاز خوبی داشت و دو تساوی در مصاف مس در کرمان و سایپا در تبریز عملکرد این تیم در دو هفته نخستین این رقابت‌ها بود. شهرداری تبریز در هفته سوم با شکست دادن پرسپولیس در تهران شگفتی‌ساز هفته لقب گرفت. این تیم در هفته چهارم با وجود بازی خوب اسیر تفکرات حرفه‌ای سپاهان شده و بازی را با دو گل واگذار کرد.
شهرداری تبریز در حال حاضر با پنج امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. حتی یک تساوی در حضور هزاران طرفدار حریف نتیجه خوبی برای شاگردان «یسیج» به شمار خواهد رفت، اما شکست در این بازی موقعیت شهرداری را تا حدودی متزلزل خواهد کرد.
این دو تیم سال گذشته سه ‌بار به مصاف هم رفتند که بازی رفت در لیگ برتر به دلیل محرومیت شهرداری بدون تماشاگر برگزار شد که این بازی یک بر یک به اتمام رسید. بازی برگشت نیز با تک گل لحظات پایانی از نقطه پنالتی به سود تراکتورسازی به اتمام رسید. همچنین در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ‌تراکتور‌سازی طی یک بازی پر گل با نتیجه پنج بر دو تیم شهرداری تبریز را شکست داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode