ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390     |     کد : 24137

خبر هاي جالب

یک‌مرد آمریکایی با 154نوع خزنده در خانه خود زندگی می‌کند...

حادثه زندگی با 154خزنده خطرناک 

یک‌مرد آمریکایی با 154نوع خزنده در خانه خود زندگی می‌کند

پلیس پس از شکایت همسایه‌های این مرد که از دیدن هرازگاه خزنده‌ها در اطراف خانه‌شان خسته شده بودند، 154 نوع‌خزنده را در منزل این مرد پیدا کرده که نیمی از آنها زنده بودند. به گفته پلیس این مرد از این خزنده‌ها به‌عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کرده و حتی شب‌ها با تعدادی مار در تختخوابش می‌خوابیده. البته گویا پیش از اینکه پلیس سر برسد این مرد قصد داشته مارها را در محلی مخفی کند که توسط یکی از آنها گزیده و به‌شدت مجروح می‌شود. این خزنده‌ها هم‌اکنون به موزه حیات‌وحش انتقال یافته‌اند. به گفته مسئولان، اغلب این خزندگان مار زنگی، کبرا، افعی و مار سرخ هستند.

هتل فضایی

مسکو: یک‌شرکت روسی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک یک‌هتل را در فضا راه‌اندازی کند. این هتل داخل یک‌فضاپیما خواهد بود که می‌تواند 7میهمان را در خود جای دهد. قرار است این هتل فضایی در مداری به فاصله 350کیلومتری از سطح زمین قرار بگیرد. این هتل دارای پنجره‌های بسیار بزرگی است که امکان مشاهده تمام زمین را در طول مسافرت برای مسافران به‌وجود می‌آورد. گفتنی است مسافران این هتل به‌جز 500هزار پوندی که بابت هزینه رسیدن به هتل پرداخت می‌کنند باید به ازای 5شب اقامت در آن نیز 100هزار پوند بپردازند. این هتل قرار است تا سال 2016میلادی بازگشایی شود. بازدیدکنندگان در حالت بی‌وزنی در فضا، می‌توانند تختخواب‌های افقی یا عمودی برای خواب انتخاب کنند و حتی دوش بگیرند.

بلندترین گل آفتابگردان جهان

لندن: یک‌خانم انگلیسی گل‌آفتابگردانی را در حیاط خانه خود پرورش داده که معتقد است در آینده‌ای نزدیک تبدیل به بلندترین گل آفتابگردان جهان می‌شود. خانم اِوا فیلدینگ به‌خاطر علاقه فراوانی که به باغبانی دارد، این گل آفتابگردان را در خانه خود پرورش داده است. اکنون ارتفاع آن به 7متر می‌رسد و روز به روز هم رشد می‌کند. البته این خانم ادعا کرده است از کود و تغذیه ویژه‌‌ای برای رشد این گل استفاده نکرده است. رکورد بلندترین گل آفتابگردان جهان که در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده به سال 2009میلادی برمی‌گردد که گل موردنظر 8متر ارتفاع داشته است. به‌هر حال خانم فیلدینگ می‌گوید که به‌زودی نمایندگان گینس برای ثبت رکورد این گل که نامش را «گل برج ایفل» گذاشته است، به خانه وی می‌آیند.

دستکشی برای دست‌خط بهتر

جرجیا: دانشمندان موفق به ابداع دستکشی شدند که با ایجاد ارتعاشات کوچک می‌تواند عملکرد انگشت و دستان را بهبود بخشیده و باعث زیبایی دست‌خط افراد شود. این دستکش نه‌تنها قدرت لمس افراد را بالا می‌برد بلکه می‌تواند هماهنگی دست‌ها را نیز افزایش دهد. این هماهنگی می‌تواند حتی به کمک راننده‌ها نیز بیاید. همچنین ارتعاشات ایجاد شده در این دستکش می‌تواند به کودکان کمک کند تا خودکار یا مداد را به درستی در دست بگیرند و حروف را زیبا و خوانا بنویسند.

آزمایش‌های روی این دستکش نشان می‌دهد عملکرد دست و انگشتان داوطلبان، هنگام استفاده از این دستکش بهبود پیدا می‌کند. دشوارترین بخش این آزمایش زمانی بود که فرد باید خودکاری را با کمترین نیروی ممکن نگه می‌داشت و جملاتی را می‌نوشت.


نوشته شده در   پنجشنبه 27 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode