ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390     |     کد : 24070

پرسپوليس همچنان در حسرت برد ماند

تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته چهارم ليگ برتر مقابل مس سرچشمه به تساوي رسيد. به گزارش فارس، تيم‌هاي فوتبال مس سرچشمه و پرسپوليس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

جام جم آنلاين: تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته چهارم ليگ برتر مقابل مس سرچشمه به تساوي رسيد.
به گزارش فارس، تيم‌هاي فوتبال مس سرچشمه و پرسپوليس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

نناد برنوويچ در ثانيه‌هاي ابتدايي بازي و قبل از اينكه اين ديدار به دقيقه يك برسد روي اشتباه عليرضا حقيقي، توپ را از روي سر اين دروازه‌بان به گل اول مس سرچشمه تبديل كرد.

در ادامه پرسپوليس كه براي رسيدن به گل تساوي حمله مي‌كرد در دقيقه 22 اين بار توسط علي سامره و روي اشتباه ممدوتال و حقيقي دوباره دروازه‌اش باز شد تا نتيجه‌اي تا اين دقيقه به ثبت برسد كه خوشبين‌ترين هوادار مس سرچشمه نيز انتظار آن را نداشته باشند.

در اين لحظات كه شعارها عليه كادرفني و سرپرست پرسپوليس به اوج خود رسيده بود، استيلي دست به دو تعويض زد تا جلوي اشتباهات فاحش تيمش را بگيرد. او محمد نوري و عليرضا نورمحمدي را به جاي عليرضا محمد و ممدوتال وارد زمين كرد.

در ادامه علي كريمي روي يك ضربه ايستگاهي در دقيقه 37 پرسپوليس را به بازي برگرداند تا اختلاف به حداقل برسد و سرخپوشان اميدوار شوند. جواد كاظميان نيز در ثانيه‌هاي پاياني اين نيمه و در دقيقه 2+45 كار را براي پرسپوليس به تساوي كشاند.

در نيمه دوم بازي نسبت به نيمه اول كسل كننده و بي روح تر دنبال شد هرچند كه پرسپوليس براي كسب اولين 3 امتياز فصلش حملاتي را روي دروازه حريف انجام داد.

احمد صالحي داور اين ديدار به رضا نورالهي، علي سامره و علي مولايي از مس سرچشمه و جواد كاظميان از پرسپوليس كارت زرد نشان داد. وي در دقيقه 78 به علي كريمي به خاطر تكل از پشت روي آنته زوارك، بازيكن مس كارت قرمز نشان داد.

با اين نتيجه پرسپوليس با كسب دومين امتيازش به لطف گل زده بهتر نسبت به راه‌آهن با يك بازي كمتر و البته سومين شكست مس كرمان تا رده پانزدهم صعود كرد در آن سو نيز مس سرچشمه كه تا پيش از اين نتوانسته بود در ليگ برتر امتيازي را كسب كند با متوقف كردن حريف نامدارش اولين امتياز تاريخ ليگ برتر خود را كسب كرد و همراه با ديگر تيم مس استان كرمان همچنان در قعر جدول باقي ماند.


نوشته شده در   چهارشنبه 26 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode