ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 25 مرداد 1390     |     کد : 24002

انتشار جزئياتي جديد از طرح بشقاب پرنده اپل

وب سايت شهرداري كوپرتينو كاليفرنيا اطلاعات دقيق تري را درباره سفينه فضايي شركت اپل كه قرار است...

وب سايت شهرداري كوپرتينو كاليفرنيا اطلاعات دقيق تري را درباره سفينه فضايي شركت اپل كه قرار است به زودي در اين منطقه فرود بيايد، منتشر كرده اين سفينه، مجتمعي عظيم كه قرار است 12 هزار كارمند اين شركت در آن مشغول به كار شوند. "استيو جابز" مدير اجرايي شركت اپل در ماه ژوئن با حضوري غير منتظره در نشست شوراي شهر كوپرتينو نقشه خود را براي ساخت دفتر مركزي اين شركت در زميني كه در گذشته به شركت HP تعلق داشته را اعلام كرد.


اكنون وب سايت شهرداري اين شهر جزئيات بيشتري را درباره طرح اپل براي ساخت دفتر مركزي خود در اين شهر با نام "كمپ شماره دو اپل" در منطقه اي با وسعت 708 هزار متر مربع منتشر كرده است. در اين وب سايت مي توان نقشه هاي اين مجتمع بزرگ كه از هر زاويه اي به يك سفينه فضايي بزرگ شباهت دارد را به همراه طرح هايي از آن مشاهده كرد، اپل انتظار دارد برنامه ساخت اين ساختمان در سال 2015 به پايان برسد.


جابز در ماه ژوئن در نشست شوراي شهر كوپرتينو اعلام كرد اپل رشدي به شدت سريع دارد و به چنين ساختماني نيازمند است وي همچنين به شباهت زياد اين ساختمان و يك بشقاب پرنده اشاره كرد. اين ساختمان عظيم از دفتر كار، ساختمان تحقيقات و توسعه اي به وسعت 206 هزار متر مربع برخوردار خواهد بود.


تالار كنفرانس هزار نفري، مركز ورزشي، مجموعه تجهيزات تحقيقاتي در وسعتي برابر 27 هزار متر مربع، فضاي سبز مركزي و پاركينگ از ديگر بخشهاي اصلي اين ساختمان مركزي خواهند بود. بر اساس گزارش گيزمودو، همچنين مقامات شهر كوپرتينو پيش از آغاز به ساخته شدن اين مجتمع بشقاب پرنده اي قصد دارند فرايند ساخت آن را مورد مطالعه قرار داده و تاثيرات زيست محيطي ساخت آن از قبيل ايجاد ترافيك، آلودگي صوتي و آلودگي هوا را بررسي كنند.


نوشته شده در   سه شنبه 25 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode