ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 مرداد 1390     |     کد : 23851

امنيت اجتماعي پيش نياز امنيت اخلاقي در جامعه است

فرمانده نيروي انتطامي آذربايجان شرقي گفت: پيش نياز امنيت اجتماعي امنيت اخلاقي در جامعه است كه در اين زمينه رسانه‌ها نقش مهمي دارند.

 فرمانده نيروي انتطامي آذربايجان شرقي گفت: پيش نياز امنيت اجتماعي امنيت اخلاقي در جامعه است كه در اين زمينه رسانه‌ها نقش مهمي دارند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مسعود خرم‌نيا امروز در مراسم تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه نيروي انتظامي آذربايجان شرقي بر نقش مهم رسانه‌ها در پيشگيري از جرم تاكيد كرد.
وي با اشاره به احساسات مردمي در تشويق تيم‌هاي تبريزي اظهار داشت: با آگاه‌سازي وهوشمندسازي مي‌توان از تبعات احتمالي اين موارد جلوگيري كرد.
خرم‌نيا با بيان اينكه برخي رسانه‌ها در زمينه تفرقه افكني و دامن زدن به مسائل قوميتي حركات ناپسندي دارند، اظهار داشت: خوشبختانه اكثر مطبوعات و نشريات استان در راستاي تعميق وحدت ملي وهدايت احساسات مردمي به سمت وحدت و آگاهي بخشي نقش موثر و مثبتي دارند.
فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي نقش و اهميت كاركرد رسانه‌ها را در اطلاع رساني موثر و مهم دانست و يادآور شد: پيش نياز امنيت اجتماعي امنيت اخلاقي در جامعه است كه در اين زمينه رسانه‌ها نقش مهمي دارند.
وي با اشاره به تبليغات منفي دشمنان و تهاجم فرهنگي گفت: واردات مشروبات الكلي و مواد مخدر همواره با يك پشتوانه فرهنگي منفي صورت گرفته و شبكه‌هاي ماهواره‌اي تخريب باورها را برعهده دارند.
خرم‌نيا با اشاره به استفاده از سربازان در سيستم پليس كشورافزود: استفاده از سرباز در سازمان پليس در جهان معمول نيست واين امر در ايران به واسطه كمبود نيرو صورت مي‌گيرد.
وي خاطرنشان كرد: تلاش مي‌شود تا سربازاني كه در پليس به كار گرفته مي‌شود داراي تحصيلات دانشگاهي به بالا باشد.
فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان‌شرقي گفت: سربازان تحصيل كرده در پليس راهنمايي و رانندگي به كار گرفته مي‌شوند و بيشترين سطح برخورد پليس نيز با همين افراد صورت مي‌گيرد.
وي گفت: دوره‌هاي آموزشي تعالي اخلاقي در نيروي انتظامي آذربايجان‌شرقي صورت مي‌گيرد.
معاون اجتماعي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: در چهار ماهه نخست سال‌جاري بيش از 3 هزار خبر در رسانه‌هاي استان به چاپ رسيده است.
صمد فرامرزي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي امروز در نشست تجليل از خبرنگاران استان با تقدير از سطح همكاري رسانه‌هاي آذربايجان شرقي با نيروي انتظامي استان بيان كرد: جلب مشاركتهاي مردم در ماموريت‌هاي خود با همكاري رسانه ها ممكن بوده است.
فرامرزي يادآور شد: در 4 ماهه اول سال جاري بيش از 3 هزار خبر در رسانه هاي استان به چاپ رسيده است.
معاون اجتماعي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي اظهار داشت: اين تعداد خبر در بيش از 72 نشريه استان به چاپ رسيده است.
وي گفت: در حال حاضر خبرنگاراني كه داراي كارت معتبر خبرنگاري هستند در زمينه اطلاع رساني فعاليت‌هاي نيروي انتظامي با فراغ بال و آزادي بيشتري مي‌توانند فعاليت كنند.
فرامرزي خاطر نشان كرد: پليس‌هاي تخصصي نيروي انتظامي در زمينه تعامل با خبرنگاران نقش مهم داشته و در رشته‌هاي مختلف اين امر صورت مي‌گيرد.


نوشته شده در   شنبه 22 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode