ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1390     |     کد : 23826

خيز شهرداري و تراكتور سازي به صدر جدول

هفته سوم ليگ برتر فوتبال ايران با درخشش تيم‌هاي تبريزي همراه بود.

 هفته سوم ليگ برتر فوتبال ايران با درخشش تيم‌هاي تبريزي همراه بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تراكتور سازي تبريز در دومين بازي خانگي خود كه بدون تماشاگر برگزار شد موفق شد با يك گل تيم شاهين بوشهر را شكست دهد.
در اين بازي تيم تراكتورسازي در دقيقه 28 با ضربه پنالتي محمد ابراهيمي به گل پيروزي بخش خود رسيد. اين دومين پيروزي تيم تراكتور سازي محسوب شده و قبل از بازي‌هاي جمعه، اين تيم با شش امتياز به صدر جدول صعود كرد.
تراكتورسازي تبريز در نخستين بازي خود در تبريز با نتيجه سه بر دو مغلوب تيم صباي قم شده اما در اصفهان با شكست دادن تيم ذوب آهن جبران شكست مقابل صبا را كرده و در مقابل شاهين بوشهر نيز دومين پيروزي خود را جشن گرفت.
تراكتور سازي در حالي از دو بازي خانگي و يك بازي خارج از خانه شش امتياز اندوخته است كه از حضور تماشاگرانش در دو بازي خانگي محروم بوده است.
امير قلعه نويي تماشاگران تيم تراكتورسازي را 50 درصد از قدرت تيمش عنوان كرده و اميدوار است با پايان محروميت تماشاگران تراكتورسازي، اين تيم با قدرت بيشتري در ميدان حاضر شود.
تراكتورسازي در هفته چهارم در رشت مهمان تيم داماش اين شهر است.
اما بزرگ‌ترين شگفتي هفته را تيم شهرداري تبريز رقم زده و موفق شد تيم پرسپوليس تهران را در حضور 50 هزار تماشاگرش مغلوب كند.
شهرداري تبريز در هفته نخست در كرمان مقابل مس به تساوي يك بر يك دست يافته بود. اين تيم در مصاف با سايپاي كرج نيز تا دقيقه 88 پيش بود اما يك لحظه غفلت از كريم انصاري فرد موجب از دست رفتن دو امتياز براي شاگردان يسيج شد.
اگر شهرداري بازي مقابل سايپا را با پيروزي به اتمام مي‌رساند با هفت امتياز صدرنشين هفته سوم مي‌شد.
شهرداري تبريز در هفته سوم در تهران با نتيجه دو بر يك تيم پرسپوليس را شكست داد تا شاگردان حميد استيلي تا رده هفدهم جدول سقوط نمايند.پيروزي تيم شهرداري تبريز دومين برد اين تيم بر پرسپوليس در طول تاريخ دو باشگاه، نخستين برد در ليگ برتر و نخستين پيروزي شهرداري تبريز در تهران مقابل حريف نامدارش است.
شهرداري تبريز در هفته چهارم ميزبان تيم سپاهان اصفهان بوده و در هفته پنجم نيز در داربي فوتبال تبريز به مصاف تراكتورسازي خواهد رفت. آيا شهرداري تبريز در دو بازي سخت آتي خود قادر است روند صعوديش را در ليگ برتر ادامه دهد، بايد منتظر ماند و قضاوت كرد.



نوشته شده در   جمعه 21 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode