ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 دي 1404
چهارشنبه 3 دي 1404
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 مرداد 1390     |     کد : 23798

10 راه براي بهتر نوشتن تبليغات

شما مي‌توانيد طول تبليغاتتان را كوتاه يا بلندتر كنيد. هيچ قانوني وجود ندارد كه معين كند طول تبليغات شما بايد چقدر باشد، مگر ميزان فضايي كه در اختيار داريد. تبليغات شما بايد آنقدر بلند باشد كه بتواند كالاهاي شما را به فروش برساند.

 
جام جم آنلاين: 1 ـ شما مي‌توانيد طول تبليغاتتان را كوتاه يا بلندتر كنيد. هيچ قانوني وجود ندارد كه معين كند طول تبليغات شما بايد چقدر باشد، مگر ميزان فضايي كه در اختيار داريد. تبليغات شما بايد آنقدر بلند باشد كه بتواند كالاهاي شما را به فروش برساند.
۲ ـ يك زيرتيتر به تبليغاتتان اضافه كنيد. كار زير تيترها به نوعي قاپيدن تمركز بيننده و تهييج كردن وي به خواندن ادامه تبليغات شماست.

۳ ـ در تبليغ از بينندگان يك سوال بپرسيد. آنها به اين سوال در ذهن خويش پاسخ خواهند داد. سوالي كه مطرح مي‌كنيد بايد بيننده را متقاعد كند كالاي شما را خريداري كند.

۴ ـ كلمات كليدي را در متن تبليغ به‌صورت روشن‌تر درج كنيد. كلمات كليدي بايد براي مخاطبان شما جذاب باشد. شما مي‌توانيد اين كلمات كليدي را با روشن‌تر كردن رنگ آنها يا با زيرخط يا با كج كردن فونت نوشتاري آنها، از قسمت‌هاي ديگر متن متمايز كنيد.

۵ ـ مزيت‌هاي كالاي خود را در تبليغات، برجسته و سه‌بعدي طراحي كنيد. خيلي از مردم علاقه‌اي به خواندن يك تبليغ تا انتها ندارند و با اين كار شما مشتري‌هايي را كه سرسري از روي مطالب رد مي‌شوند، هم از دست نمي‌دهيد.

۶ ـ ابعاد نوشته‌ها را در تبليغات تغيير دهيد. بايد آنها را به حدي بزرگ كنيد كه خواندن آنها مشكل نباشد. همچنين سرتيترها و امتيازات را بزرگ‌تر و برجسته‌تر به نمايش بگذاريد.

۷ ـ شما مي‌توانيد در تبليغات قيمت‌ها را مقايسه كنيد. يك قيمت بالا در تبليغات شما قيمت كالاي شما را در ذهن مخاطب بالا خواهد برد و يك قيمت پايين كه براي كالايتان ارائه مي‌دهيد، منافع كالاي شما و تخفيف‌هاي شما را گوشزد خواهد كرد.

۸ ـ در تبليغات بايد نتايج استفاده از محصولتان را اثبات كنيد. شما مي‌توانيد ضمانتنامه‌ ها، تاييدنامه‌ها و آمارهاي واقعي ارائه دهيد كه به اطمينان از خريد كالاي شما كمك نمايند.

۹ ـ در تبليغاتتان هدايايي براي فروش قرار دهيد. تخفيف‌هاي ويژه، جوايز، كالاهاي همراه رايگان و نسخه‌هاي ويژه معمولا راحت‌تر از فروش معمولي است.

۱۰ ـ كلمات قصار و پيچيده را از تبليغاتتان حذف كنيد. شما مي‌خواهيد مزاياي كالاي خود را به ذهن بيننده منتقل كنيد، براي اين كار نبايد به‌گونه‌اي نوشت كه بيننده نياز به استفاده از فرهنگ لغت پيدا كند.


نوشته شده در   پنجشنبه 20 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode