ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 16 مرداد 1390     |     کد : 23582

فيلم هاي سينما مهتاب در شبكه دو

«سينما مهتاب» كاري از واحد تأمين برنامه شبكه دو سيماست كه در هفته جاري فيلم هاي متعددي را تقديم مخاطبان خواهد كرد...

جام جم آنلاين: «سينما مهتاب» كاري از واحد تأمين برنامه شبكه دو سيماست كه در هفته جاري فيلم هاي متعددي را تقديم مخاطبان خواهد كرد.فيلم هاي سينمايي خوابگرد، غرور و جواني، اركيده زخمي، با تو آموختم 1،2 و گروگان در قالب سينما مهتاب از شبكه دو پخش خواهد شد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبكه دو، فيلم سينمايي «خوابگرد» ساخته بيل ماهر يكشنبه 16 مرداد ساعت 20 دقيقه بامداد از شبكه دو پخش مي شود.اين فيلم محصول سال 2008 است و با مضمون ماجراجويي داستان جولين زن تنهايي را به تصوير مي كشد كه بدليل نداشتن وضعيت مناسب خانوادگي با تنها دخترش تارا در خانه برادرش جيمز روزگار سپري مي كند، روزي جولين براي يافتن شغل مناسبي كه بتواند راه امرار معاش او و دخترش را هموار كند راهي سفري مي شود و اين موضوع ماجراهاي بسياري را براي او رقم مي زند.

فيلم سينمايي «غرور و جواني» محصول سال 2008 است كه به كارگرداني و تهيه كنندگي استين چك ساخته شده و دوشنبه 17 مرداد ساعت 20 دقيقه بامداد از شبكه دو پخش مي شود. غرور و جواني داستان تام جوان باهوش و زرنگي را به تصوير مي كشد كه بسيار مغرور و متكبر است. او به همراه برادرش مايك كه يك نابغه در زمينه الكترونيك است و زني به نام ملاني، يك شركت رايانه اي به راه مي اندازند و همين موضوع ماجراهايي را براي‌آنها رقم مي زند.

فيلم «اركيده زخمي» نيز اثري ديگر از سينما مهتاب است كه در سال 2006 از سوي استفان آپلگرن در ژانر حادثه اي ساخته شده و داستان چند دوست را به تصوير مي كشد كه طي يك عمليات تبهكاري، ماشيني پر از پول را به سرقت مي برند اما در حين اين عمليات چهره يكي از آنها معلوم شده و او دستگير مي شود و همين امر آغاز ماجراهايي جديد براي ديگر دوستان اوست. اين فيلم سه شبنه 18 مرداد ساعت 20 دقيقه بامداد پخش خواهد شد.

فيلم هاي سينمايي «باتو آموخته ام (1)و (2)» محصول سال 2007 است كه توسط كامليا نسبيت كارگرداني و توسط جيانلوكاماريا تاواركا تهيه شده است.

باتو آموخته ام (1) و (2) به ترتيب روزهاي چهارشنبه 19 مرداد و پنج شنبه 20 مرداد ساعت 20 دقيقه بامداد از شبكه دو پخش خواهند شد.

«با تو آموخته ام (1)» داستان دختري بنام ماريا را بيان مي كند كه پس از اتمام تحصيلات دبيرستان تصميم مي گيرد وارد دانشكده پزشكي شود. سرانجام او به عنوان اولين زن در ايتاليا موفق به ورود به دانشكده پزشكي مي شود اما طي تحصيل مشكلات بسياري دامنگيرش مي شود.

همچنين در «با توآموخته ام (2)» نيز مخاطبان شاهد اين موضوع خواهند بود كه ماريا به درخواست مهندسي به نام ادوارد وارد يكي از محله هاي فقير نشين رم مي شود و تربيت كودكان خردسال را برعهده مي گيرد و از اين كار نيز سربلند و موفق بيرون مي آيد.

فيلم سينمايي «گروگان» ساخته محمدرضا آهنج كه جمعه 21 مرداد ساعت 20 دقيقه بامداد پخش خواهد شد آخرين فيلم از سينما مهتاب در هفته جاري است كه با بازي عليرام نورايي، اسماعيل شنگله، مونا فرجاد، حسن خوانساري و سيامك اشعريون داستان دختري بنام سپيده را روايت مي كند كه تصميم دارد با دوست برادرش كيومرث ازدواج كند. اما روزي كه همراه برادر و نامزدش براي خريد حلقه راهي طلا فروشي مي شوند با ماجراي عجيبي روبرو مي شود كه او را در بهت و ترديد فرو مي برد.


نوشته شده در   يکشنبه 16 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode