ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 13 مرداد 1390     |     کد : 23424

بازيكنان تراكتورسازي به تشويق‌هاي هواداران عادت كرده‌اند

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در مورد محروميت تراكتورسازي از حضور تماشاگرانش در اين بازي گفت: بازيكنان تيم تراكتورسازي به تشويق‌هاي بي‌امان هوادران عادت كرده‌اند.

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در مورد محروميت تراكتورسازي از حضور تماشاگرانش در اين بازي گفت: بازيكنان تيم تراكتورسازي به تشويق‌هاي بي‌امان هوادران عادت كرده‌اند.

امير قلعه نويي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز ضمن تمجيد از بازي تيمش در نيمه دوم اظهار داشت: باخت تيم تراكتورسازي نه به عزيز محمدي ربط داشت نه به نبود هواداران، بلكه اين قلعه نويي بود كه به صبا باخت.
وي تيم تراكتورسازي بايد بازي مقابل صبا را با نتبجه سه بر يك به سود خود به پايان مي‌برد اما روي اشتباهات فردي گل خورديم و نتيجه را واگذار كرديم.
قلعه‌نويي افزود: حتي در زمين‌هاي خاكي نيز مشابه گل‌هايي كه خورديم شكل نمي‌گيرد و من از بازيكنانم چنين انتظاري نداشتم اما با اين وجود شكست را برگردن شاگردانم نمي‌اندازم.
سرمربي تيم تراكتورسازي بيان كرد: در نيمه دوم مي‌توانستيم گل سوم را به ثمر برسانيم، چند فرصت عالي نيز در طول بازي داشتيم و اگر دقت مي‌كرديم مي توانستيم بازي را به سود خود به اتمام برسانيم.
قلعه‌نويي با اشاره به مشكلات خط دفاعي تيمش تاكيد كرد: نظم خط دفاعي ما خوب نبود و در بازي مقابل صبا روز صادقي و اكرامي نبود اما آنها تلاش خود را كردند.
وي در مورد محروميت تراكتور سازي از حضور تماشاگرانش در اين بازي گفت: بازيكنان تيم تراكتورسازي به تشويق‌هاي بي‌امان هوادران عادت كرده‌اند و بدون شك عدم حضور تماشاگران قدرت را از تيم ما گرفته، اما تحت هر شرايط بايد به مسابقات خود را ادامه دهيم و به فكر شكست دادن ذوب آهن در اصفهان باشيم.
سرمربي تيم تراكتورسازي به عدم صدور كارت مربيگريش اشاره و عنوان كرد: با هماهنگي لازم با مسئولان اجرايي مسابقات، اجازه حضور بر روي نيمكت تراكتورسازي را يافتم براي گرفتن كارت مربيگري‌ام بايد منتظر روزهاي آينده بود.
تيم تراكتورسازي تبريز در نخستين هفته ليگ برتر فوتبال كشور دوره يازدهم جام خليج فارس با نتيجه سه بر دو مغلوب مهمان خود صباي قم شد. اين تيم در هفته دوم در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.


نوشته شده در   پنجشنبه 13 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode