ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 مرداد 1390     |     کد : 23279

برنامه‌هاي راديو و تلويزيون در ماه مبارك رمضان اعلام شد

با آغاز ماه رمضان شبكه‌هاي سيما تلاش مي‌كنند علاوه بر پخش برنامه‌هاي جذاب و متنوع، سريال‌هاي مختلف را هم در بهترين ساعات ممكن به آنتن پخش بسپارند.

جام جم آنلاين: با آغاز ماه رمضان شبكه‌هاي سيما تلاش مي‌كنند علاوه بر پخش برنامه‌هاي جذاب و متنوع، سريال‌هاي مختلف را هم در بهترين ساعات ممكن به آنتن پخش بسپارند.
امسال هم شبكه‌هاي سيما، سريال‌هاي گوناگوني را براي پخش در نظر گرفته‌اند. سقوط يك‌فرشته، ناز و نياز، سي‌امين‌روز، پنج كيلومتر تا بهشت، سه‌دونگ‌سه‌دونگ و بگو كه هستم سريال‌هايي هستند كه از امروز از شبكه‌هاي مختلف پخش مي‌شود.

سقوط يك فرشته، نقش قرآن در زندگي

امروز كه داريد اين مطلب را مي‌خوانيد تصويربرداري سريال سقوط يك فرشته در حال انجام است. رامين عباسي‌زاده؛ تهيه‌كننده اين سريال چند روز پيش اظهار اميدواري كرد كه پرونده توليد سريال بزودي بسته شود.

داستان سقوط يك فرشته درباره 2 دختر جوان است كه يكي با قرآن مانوس است و خداوند هم درها را برايش باز مي‌كند، حتي زماني كه شيطان تلاش مي‌كند او را از راه اصلي منحرف كند، تسليم او نمي‌شود، اما شخصيت ديگر كمي شيطنت دارد و كمتر به مفاهيم قرآن توجه مي‌كند و درگير ماجراهايي مي‌شود.كارگرداني اين سريال را بهرام بهراميان بر‌عهده دارد.

مسعود رايگان، داريوش كاردان، فريبا كوثري، خاطره اسدي و مهرداد صديقيان از جمله بازيگراني هستند كه در اين سريال جلوي دوربين رفته‌اند. سقوط يك فرشته هر شب ساعت 30‌/‌22 از شبكه يك پخش مي‌شود و ساعت 40‌/‌14 روز بعد تكرار آن روي آنتن مي‌رود.

ناز و نياز در شب‌هاي قدر

بجز اين، شبكه يك سيما در شب‌هاي قدر سريال «ناز و نياز» را نيز به آنتن پخش خواهد سپرد اين سريال را فلورا سام كارگرداني كرده و در آن بازيگراني چون داريوش ارجمند، گوهر خيرانديش، محمود عزيزي، مريم اميرجلالي، آناهيتا همتي، ليلا بلوكات، اميريل ارجمند، محمدرضا عباس‌نژاد، رضا اخلاقي، حسين عليپور و كامران تفتي در نقش‌هاي مختلف ظاهر شده‌اند.

اين سريال را مجيد اوجي تهيه مي‌كند و در آن داستان جواني به نام سيامك بازگو مي‌شود كه عاشق دختري پولدار به نام شهرزاد مي‌شود. رفته‌رفته كار عشق اين دو بالا مي‌گيرد اما از آنجا كه پدر شهرزاد مخالف ازدواج آنهاست، با طرح نقشه‌اي عجيب به سيامك تهمت دزدي زده و او به زندان مي‌افتد.ناز و نياز با موضوع تاثير دعا بر زندگي روزمره آدم‌ها در 5 قسمت 50 دقيقه‌اي تهيه مي‌شود.

سي امين روز، فرشته جايگزين شيطان مي‌شود

«اغماء‌» و «او يك فرشته بود» مطرح‌ترين سريال‌هايي هستند كه در آنها شخصيت شيطان را لمس كرده‌ايم.اگر يادتان باشد اين دو سريال شيطان‌هايي داشتند كه قهرمان داستان را وسوسه مي‌كرد. سريال سي‌امين روز در ادامه اين آثار ماورايي امسال پاي يك فرشته را به سريال‌هاي مناسبتي باز كرده است.اين فرشته انسان‌ها را به امور خير تشويق مي‌كند.

داستان سي‌امين روز در باره سياوش كياني (هومن سيدي) است كه سهوا قاتل برادر دوستش مي‌شود و از آنجا كه بسيار پايبند به رفاقت است، قتل را گردن مي‌گيرد و تبعات آن را مي‌پذيرد.«سي‌امين روز» را جواد افشار كارگرداني و رضا جودي تهيه كرده است. اين سريال از شبكه دو قبل از افطار ساعت 30/19 پخش مي‌شود.

پنج كيلومتر تا بهشت، ماجراي يك روح سرگردان

اين سريال را عليرضا افخمي كارگرداني كرده و داوود هاشمي نيز تهيه‌كنندگي آن را برعهده دارد.

بازيگراني چون داريوش فرهنگ، رضا توكلي، شهنام شهابي، پرديس افكاري، شبنم قلي‌خاني و نفيسه روشن در اين سريال ايفاي نقش مي‌كنند.

ماجراي اين مجموعه درباره «اميرحسين» كارمند يك شركت وارداتي دارو است كه در جريان سرقت اموال شركت درگير ماجراهايي مي‌شود. اين سريال 28 فروردين در تهران كليد خورد و مراحل توليدش هنوز ادامه دارد.اين سريال را هم مي‌توان در رديف كارهاي ماورايي قرار داد.

در اين جا هم با شخصيتي مواجهيم كه جسمش به كما مي‌رود و روحش تلاش مي‌كند وارد خواب فرد ديگري شود تا واقعياتي را به آن فرد بفهماند.سريال 5 كيلومتر تا بهشت پس از اذان مغرب از شبكه سوم روي آنتن مي‌رود. اين سريال هر شب ساعت 45‌/‌20 پخش و تكرار آن نيز 45‌/‌15 روز بعد خواهد بود.

«سه دونگ سه دونگ» در شبكه تهران

شبكه تهران هم يك سريال طنز را براي پخش در اين ايام در نظر گرفته است. «سه‌دونگ سه‌دونگ» را شاهد احمدلو كارگرداني كرده و در آن بازيگران شناخته شده حوزه طنز مثل سيروس گرجستاني، محمد كاسبي، مرجانه گلچين، جواد عزتي، يوسف صيادي، داريوش سليمي، عباس جمشيدي‌فر، اشكان اشتياق و سياوش مفيدي به ايفاي نقش مي‌پردازند.داستان «سه دونگ سه دونگ» درباره فردي به نام نصرت عشقي است كه در يكي از محلات تهران نانوايي سنگك دارد. او به اتفاق 3 پسرش مسعود، محمود و منصور در اين نانوايي كار مي‌كند. نصرت عشقي كم و بيش روزگار خوبي دارد، اما خيلي زود همه چيز عوض مي‌شود.

با آمدن پرويز شريك «سه دونگ» از مغازه، زندگي نصرت عشقي هم شكل ديگري به خود مي‌گيرد. اين سريال در 26 قسمت 40 دقيقه‌اي به تهيه‌كنندگي محمد صالحيان آماده مي‌شود. «سه دونگ سه دونگ» هر شب ساعت 15/23 پخش و تكرار آن ساعت 30/17 روز بعد خواهد بود.

«بگو كه هستم» در شبكه شما

همچنين سريال «بگو كه هستم» به كارگرداني اكبر منصور فلاح و تهيه‌كنندگي رسول هنرمند در 30 قسمت 35 دقيقه‌اي از ابتداي ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 15‌/‌21 پخش و تكرار آن ساعت 14 روز بعد از شبكه شما صورت مي‌گيرد.

در اين سريال مراد بعد از چندين بار كه خانه را ترك كرده به خانه‌اش مراجعه مي‌كند و متوجه مي‌شود كه همسر و فرزندانش خانه اجاره‌اي را ترك كرده و به مكان نامعلومي رفته‌اند. همسرش نامه‌اي براي او گذاشته كه اگر در زمان معين (ماه مبارك رمضان) تغيير رفتار ندهد، بايد طلاق او را بدهد و ديگر فرزندانش را نخواهد ديد.

در اين سريال بازيگراني چون جهانبخش سلطاني، پرستو گلستاني، محمد الهي، پوراندخت مهيمن، مهدي باقربيگي، محمدعلي مياندار و مينا فرامرزي به ايفاي نقش مي‌پردازند. سريال «بگو كه هستم» در صداوسيماي مركز اصفهان آماده نمايش شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 10 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode