ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 مرداد 1390     |     کد : 23174

شبكه شما شنبه افتتاح مي‌شود

شبكه «شما» روز شنبه با حضور محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌جمهور ، عزت‌الله ‌ضرغامي، رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، معاونان و مديران‌‌كل مراكز استان‌ها به طور رسمي افتتاح مي‌شود. سازمان صدا و سيما در سال جهاد اقتصادي به منظور تحقق اين شعار مبارك و همراهي با مردم و مسوولان كشور در جهت توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان‌ها اقدام به راه‌اندازي اين شبكه كرد.

جام جم آنلاين: شبكه «شما» روز شنبه با حضور محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌جمهور ، عزت‌الله ‌ضرغامي، رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، معاونان و مديران‌‌كل مراكز استان‌ها به طور رسمي افتتاح مي‌شود. سازمان صدا و سيما در سال جهاد اقتصادي به منظور تحقق اين شعار مبارك و همراهي با مردم و مسوولان كشور در جهت توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان‌ها اقدام به راه‌اندازي اين شبكه كرد.
شبكه «شما» براساس آرايش رسانه‌اي جامع، نافذ و موثر رسانه ‌ملي، با اتكا به بهترين‌ها و حرفه‌اي‌ترين توليدات مراكز استان‌ها با رويكرد اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي در ساختارهاي مستند، انيميشن، سريال، فيلم‌هاي تلويزيوني و برنامه‌هاي تركيبي با ضرباهنگ سريع و جذاب براي عموم مخاطبان در سراسر كشور پخش مي‌شود.

ترويج ارزش‌هاي‌ديني، آداب، فرهنگ‌ها و سنت‌هاي اصيل ايراني به منظور ايجاد محيطي مساعد براي تعالي انسان، گسترش معنويت در جامعه و برقراري ارتباط نزديك و صميمانه ميان اقوام مختلف كشور و آگاهي‌بخشي و ارتقاي سطح اطلاعات عمومي مردم در همه زمينه‌ها از مهم‌ترين اهدافي است كه اين شبكه دنبال مي‌كند.

همچنين معرفي مزيت‌هاي نسبي، ظرفيت‌ها، توانمندي‌ استان‌هاي كشور، توجه به فرهنگ‌هاي بومي و منطقه‌اي در جهت تقويت همگرايي و هويت‌ ملي، ارائه تصوير هنرمندانه از دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي، تربيت و بهره‌گيري از استعدادهاي تمامي‌ هنرمندان استان‌ها از ديگر اولويت‌هايي است كه اين شبكه تلاش مي‌كند تا به واسطه آن انتخاب جذاب ديگري براي مخاطبان رسانه ملي فراهم آورد.

راه‌اندازي شبكه «شما» حاصل ارتقاي مراكز صداوسيما از نظر توليد برنامه‌هاي حرفه‌اي در كنار نيروي‌انساني كارآمد و برخورداري از تجهيزات سخت‌افزاري روز دنياست كه در سال‌هاي اخير به ثمر نشسته و موجب جذب و رضايت مخاطبان از شبكه‌هاي استاني شده است به طوري كه در آخرين نظر‌سنجي انجام شده توسط مركز تحقيقات و افكار‌سنجي، ميانگين مخاطب اين شبكه‌ها در كشور 70درصد و ميزان رضايت مردم از برنامه‌ها 74 درصد بوده كه ، اين ارقام در دنياي امروز بسيار معنادار است.

براي پاسخ به اقبال و توجه مخاطبان، ساعات توليد و پخش شبكه‌هاي استاني در سال جاري افزايش پيدا كرد به طوري كه هم‌اكنون توليد 29 شبكه استاني سيما از 39 هزار ساعت به 55 هزار ساعت و ميزان پخش اين‌ شبكه‌ها از 105 هزار ساعت به 209 هزار ساعت رسيده است.

در حال حاضر از 29 مركز داراي شبكه استاني سيما، 20 مركز با پخش بيست و 24 ساعته به فعاليت خود ادامه مي‌دهند تا به عنوان شبكه‌هايي با هويت حرفه‌اي و متفاوت با گذشته خود را به مخاطب استاني معرفي كنند.


نوشته شده در   شنبه 8 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode