ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 مرداد 1390     |     کد : 23106

فوتبال تبريز بايد به بازيكنان بومي تكيه كند

مسئول كميته فوتبال محلات تبريز و حومه گفت: اگر بخواهيم فوتبال تبريز پيشرفت ريشه‌اي داشته باشد بايد به خيل عظيم بازيكنان بومي و محلات تكيه كند.

 مسئول كميته فوتبال محلات تبريز و حومه گفت: اگر بخواهيم فوتبال تبريز پيشرفت ريشه‌اي داشته باشد بايد به خيل عظيم بازيكنان بومي و محلات تكيه كند.

يونس قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: اينكه اكنون فوتبال تبريز در رقابت‌هاي ليگ برتر دو نماينده دارد، دليل بر پيشرفت فوتبال تبريز نيست.
وي تصريح كرد: بازيكنان تبريزي شاغل در اين دو باشگاه چند نفر هستند آيا به اندازه انگشتان دست مي‌رسند.
قوام‌لاله ادامه داد: زماني باور مي‌كنيم فوتبال تبريز پيشرفت كرده است كه رقابت براي حضور در تركيب اصلي در تيم‌هاي تراز اول شهرمان بين جوانان بومي و تبريزي موج بزند، نه اينكه خبري از بازيكنان بومي در اين تيم‌ها نباشد، اگر هم باشد در تركيب اصلي نقشي نداشته باشند.
قوام‌لاله اظهار داشت: در مقابل بومي‌گرايي و تزريق غيرت به تيم‌هاي شهرمان موضع‌گيري‌هايي مي‌شود و اظهار نظرهايي بر اينكه در فوتبال حرفه‌اي اين مسائل جايي ندارد» ولي من مي‌گويم چند نفر از بازيكنان‌مان در تيم ملي حضور دارند آيا شايستگي فوتبال تبريز به اين حد است و سهم ما در تيم ملي بايد تا اين اندازه باشد.
وي در خصوص فعاليت كميته محلات گفت: اين كميته با برگزاري ليگ برتر محلات و معرفي تيم‌هاي اول و دوم به زير گروه استاني سعي مي‌كند محلات را از بن بست در آورد تا تيم‌هاي محلات براي ادامه كار انگيزه مضاعفي داشته باشند.
مسئول كميته محلات حمايت سازمان ورزش شهرداري، اعضاي شوراي شهر و شخص شهردار تبريز را از فوتبال محلات ستود و اضافه كرد: با همت اين عزيزان در سالهاي نه چندان دور تمام ميادين خاكي تبريز چمن شده و اين مسئله موجب شتاب در پيشرفت فوتبال محلات و تبريز مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode