ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 مرداد 1390     |     کد : 22833

سرمربي تيم ملي ايتاليا مدال‌هايش را اهدا كرد

سيدجمال‌الدين نكوفر قهرمان سابق كاتاي جهان و سرمربي سابق تيم ملي كاتاي ايتاليا و مدير فني اسبق تيم‌هاي ملي كاراته ايران، مدال‌هاي بين‌المللي خود را به موزه شهرداري تبريز اهدا كرد.

سيدجمال‌الدين نكوفر قهرمان سابق كاتاي جهان و سرمربي سابق تيم ملي كاتاي ايتاليا و مدير فني اسبق تيم‌هاي ملي كاراته ايران، مدال‌هاي بين‌المللي خود را به موزه شهرداري تبريز اهدا كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، در مراسمي سيدجمال الدين نكوفر سرمربي تبريزي تيم ملي كاتا ايتاليا و مدير فني اسبق تيم‌هاي ملي كاراته ايران تعدادي از مدال ها، كاپ‌ها و لوح‌هاي قهرماني مسابقات جهاني خود را به موزه شهرداري تبريز اهدا كرد.
وي در مراسم اهداي جوايز خود گفت: در اين مدت كه به ويترين مدال‌هاي خود نگاه ميكنم، به اين باور ميرسم كه من به كمك اين مردم موفق به كسب افتخار شده‌ام و بايد اين افتخار را دوباره به مردم بازگردانم بنابراين تصميم گرفتم كه مدال‌هاي تاريخي و با ارزش خود را به موزه شهرداري اهدا كنم.
نكوفر در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه تاكنون كتاب هاي متعددي در رشته كاراته به زبان انگليسي تاليف كرده است، تاكيد كرد: اميدوارم با حمايت‌هاي مسئولان بتوانم اين كتاب‌ها را به زبان فارسي ترجمه كنم تا جوانان و علاقمندان از مسايل روز اين رشته نيز آگاهي داشته باشند.
غلامعلي فتح‌آبادي معاون فرهنگي شهرداري تبريز نيز در اين مراسم ضمن استقبال از اين عمل تأكيد كرد: قهرمانان ورزشي ما الگويي مناسب براي جوانان شهري هستند چرا كه مستعد و علاقه‌مند ورزشند و بايد مسئولان با تسريع در ايجاد امكانات ورزشي اعم از هنرهاي رزمي، فوتبال و ساير ورزش‌هاي قهرماني از اين جوانان حمايت كنند.
وي ابراز اميدواري كرد، اين حركت نمادين بتواند الگويي براي ساير قهرمانان و ورزشكاران ما باشد.
سيد جمال‌الدين نكوفر كاراته كاي ارزنده تبريزي، متولد 1336 بوده و بيش از 35 سال است در كشور ايتاليا اقامت داشته واز قهرمانان سابق جهان در اين رشته است.
وي همچنين از سال 1990 تا 1999 مربي تيم ملي كاتا ايتاليا، و هم اكنون نيز در سمت مدير فني مركز ورزش‌هاي آموزشي و تربيتي اروپا مشغول به فعاليت است.
سيد جمال الدين نكوفر تاكنون بيش از 11 هزار و 300 مدال و كاپ جهاني را كسب كرده است.
سه سال قبل نيز سيد علاالدين نكوفر برادر سيد جمال الدين و از قهرمانان كاتاي جهان، مدال‌هاي بين‌المللي خود را به موزه شهرداري تبريز اهدا كرده بود.


نوشته شده در   يکشنبه 2 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode