ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 تير 1390     |     کد : 22478

اطلاع‌رساني دقيق فعاليت مجرمان را تنگ‌تر مي‌كند

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: اطلاع رساني دقيق و به موقع عرصه را براي فعاليت مجرمان تنگ خواهند كرد.

 فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: اطلاع رساني دقيق و به موقع عرصه را براي فعاليت مجرمان تنگ خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس آذربايجان شرقي، مسعود خرم‌نيا، مردم را مهم‌ترين منبع اطلاعاتي پليس دانست و اظهار داشت: منابع اطلاعات مردمي بهترين يار و ياور پليس است و مردم با اطلاع رساني دقيق و به موقع عرصه را براي فعاليت مجرمان تنگ خواهند كرد.
وي مردم را بهترين يار و ياور پليس دانست و افزود: تحقق امنيت پايداربدون مشاركت مردم و تعامل آنان با پليس ميسر نمي‌شود.
خرم‌نيا تاكيد كرد : منابع اطلاعات مردمي با ارزش‌ترين منبع براي پليس بوده ، مردم ميتوانند با اطلاع رساني دقيق و به موقع عرصه را براير فعاليت تبهكاران در جامعه كم كرده سلامت اجتماعي را تضمين كنند.
وي افزود : سامانه‌هاي 110 و 197 پل ارتباطي مردم و پليس است و مردم شهيد پرور هر گونه مشاهدات و اخبار خود در خصوص جرايم و مجرمان را با اين تلفن‌ها به پليس منتقل كنند.
اين مقام انتظامي همچنين افزود: مبارزه با اوباش و اراذل، توزيع كنندگان مواد مخدر ، مزاحمان به نواميس و برهم زنندگان نظم عمومي از اولويت پليس بوده و پليس ميكوشد تا در سطح محلات نسبت به شناسايي اين افراد اقدام و در خصوص آنان شناسنامه صادر و فعاليت آنان را رصد كند.
وي تصريح كرد: در يافت يك خبر دقيق مبني بر فعاليت فرد يا عده‌اي تبهكار در منطقه يا محله‌اي خاص، مبناي آغاز فعاليت پليس بوده و مردم مطمئن باشند پليس تا رسيدن به نتيجه نهايي مورد را دنبال خواهد نمود و كليه تبهكاران را به سزاي اعمالشان خواهد رساند.
فرمانده انتظامي آذربايجان‌شرقي از مردم خواست اخبار و مشاهدات خود در مورد جرايم و افراد خاطي را به موقع و دقيق در اختيار خادمان خود در نيروي انتظامي قرار دهند و از اين طريق پليس را در انجام وظايف قانوني خود ياري كنند.


نوشته شده در   شنبه 25 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode