ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 تير 1390     |     کد : 22452

همايش الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به كار خود پايان داد

همايش يك روزه الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با معرفي صاحبان مقالات برتر به كار خود در تبريز پايان داد.

 همايش يك روزه الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با معرفي صاحبان مقالات برتر به كار خود در تبريز پايان داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از دبيرخانه همايش الگوي اسلامي ايراني پيشرفت، بر اساس راي هئيت داوران همايش الگوي اسلامي ايراني پيشرفت، عبدالله غلامي با تدوين مقاله پيشرفت در عرصه معنويت مقام نخست در بخش اساتيد دانشگاه و حوزه را كسب كرد.
بر طبق اعلام هيئت داوران سيدعليرضا حجازي و سيده بتول احترامي نيز با تدوين مشترك مقاله نقش تمدن سازي ايراني در الگوي پيشرفت و جنبش نرم افزاري مقام دوم را از آن خود كردند و عزيز جوانپور و مهدي عباسي با تدوين مشترك مقاله درآمدي بر بازشناسي ماهيت الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به مقام سوم اين بخش دست يافتند.
همچنين در بخش مقالات دانشجويي بيژن بابايي، جهانگير مسعودي و محمدرضا دهقان‌زاده با تدوين مقاله اي با عنوان ارائه تصويري ديالوگي از علوم انساني ديني مقام نخست اين بخش را به خود اختصاص دادند و راضيه هژبر عراقي و نرگس كريم‌زاده با تدوين مشترك مقاله جايگاه تفكر و انديشه در متون اسلامي رتبه دوم را كسب كردند.
مقام سوم اين بخش نيز به طور مشترك به مريم فلاح رضوي و ماندانا اسكندري با تدوين مقاله‌اي با عنوان تاثير فضاي معنوي جامعه در زندگي فردي و خانواده و اسماعيل عبدي با تدوين مقاله طراحي و تبيين الگوي خط مشي ملي تحول در علوم انساني اختصاص يافت.
محققان، 106 مقاله به همايش ملي الگوي اسلامي ايراني پيشرفت ارسال كرده بودند كه هيئت داوران، 76 مقاله را حائز شرايط لازم براي حضور در بخش داوري اين همايش تشخيص داده بودند ضمن اينكه پس از داوري نهايي، سه مقاله در بخش اساتيد دانشگاه و حوزه و سه مقاله در بخش دانشجويان و طلاب به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.
در جريان برگزاري اين همايش، علاوه بر قرائت مقالات برتر، تعدادي از مسئولان كشوري و محلي و نيز جمعي از اساتيد حوزه و دانشگاه، به ايراد سخنراني پرداخته و ديدگاه هاي درباره الگوي اسلامي ايراني پيشرفت را تبيين كردند.
همايش يك روزه الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با حضور انديشمندان دانشگاه و حوزه از سراسر كشور و به همت نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه سهند در تبريز برگزار شد.


نوشته شده در   جمعه 24 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode