ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 تير 1390     |     کد : 22206

برد تيم آذربايجان‌شرقي و باخت شاگردان محمودي

رقابت‌هاي واليبال اميدهاي قهرماني كشور منطقه سه كشور كه با حضور چهار تيم به ميزباني تبريز آغاز شده بود با برد تيم آذربايجان‌شرقي و باخت شاگردان كاپيتان سابق تيم ملي همراه بود.

 رقابت‌هاي واليبال اميدهاي قهرماني كشور منطقه سه كشور كه با حضور چهار تيم به ميزباني تبريز آغاز شده بود با برد تيم آذربايجان‌شرقي و باخت شاگردان كاپيتان سابق تيم ملي همراه بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان‌شرقي، اين دوره از رقابت‌ها در سالن شهيد صمد اقدمي از تاريخ 18 تا 20 تير ماه برگزار شد و قرار بود هشت تيم در اين رقابت‌ها حضور يابند.
در نخستين ديدار تيم آذربايجان‌شرقي 3 بر صفر برابر تيم زنجان به برتري دست يافت.
شاگردان عادل بناكار با نتايج 25 بر 16، 26 بر 24 و 25 بر 22 تيم زنجان را از پيش روي برداشت. قضاوت اين ديدار را بهروز جعفري و بهروز فخرآيين بر عهده داشت.
دومين ديدار روز نخست همراه بود با برتري تيم آذربايجان‌شرقي برابر تيم البرز، ديداري كه فينالي زود رس براي گروه سوم رقابت‌ها بود.
شاگردان بهنام محمودي كه هدايت تيم البرز را بر عهده دارد برابر تيم آذربايجان‌غربي دست پا بسته بودن و 3 بر صفر و با نتايج 25 بر 23 ، 25 بر 22 و 26 بر 24 به برتري دست يافت. قضاوت اين ديدار 91 دقيقه‌اي را مرتضي اكرمي و بهزاد جهاني بر عهده داشتند.
در حاشيه اين ديدار داور جوان تبريزي مرتضي اكرمي كه با موفقيت در كلاس داوري بين‌المللي در تركيه و كسب امتيازهاي لازم در رقابت‌هاي قهرماني نوجوانان آسيا داور بين‌المللي واليبال شده است، نشان و بج فدراسيون جهاني واليبال از سوي رئيس هيئت واليبال استان به وي اهدا شد.
اين دوره از رقابت‌ها در سالن شهيد صمد اقدمي از 18 تا 20 تير ماه برگزار و در روز نخست تيم‌هاي آذربايجان‌شرقي با زنجان و آذربايجان‌غربي با البرز از ساعت 17 بايد ديدار كنند.
در ادامه رقابت‌ها امروز يكشنبه از ساعت 17 آذربايجان‌شرقي با البرز پيكار خواهد كرد و در بازي دوم زنجان با آذربايجان‌غربي مصاف مي‌كند.
دو تيم برتر از رقابت‌هاي منطقه سه به دور نهايي رقابت‌ها صعود خواهند كرد.
رقابت‌هاي سال گذشته اميدها در منطقه سه سال 1389 در شهرستان سراب برگزار شده بود.


نوشته شده در   دوشنبه 20 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode