ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 تير 1390     |     کد : 22066

امام جمعه مراغه: زنان بايد با حفظ حجاب خود را در برابر هجمه هاي دشمنان مصون نگه دارند

نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: وضعيت حجاب در جامعه ناراحت كننده بوده و زنان بايد با حفظ حجاب خود را در برابر هجمه هاي فرهنگي دشمنان مصون نگه دارند.

 نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: وضعيت حجاب در جامعه ناراحت كننده بوده و زنان بايد با حفظ حجاب خود را در برابر هجمه هاي فرهنگي دشمنان مصون نگه دارند.


به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ن افزود: حكومت ما اسلامي بوده و در راس آن ولايت فقيه قرار دارد و زنان اين نظام بايد با رعايت حجاب مانع اجراي نقشه هاي دشمنان براي از بين بردن عفت و پاكدامني در جامعه ايران باشند.
وي گفت: در چنين حكومتي هركس كه در اين كشور زندگي مي كند بايد شئونات اجتماعي و ديني آن را مراعات كرده و دولت ، قوه قضاييه ، مجلس شوراي اسلامي و نيروهاي انتظامي نيز بايد حجاب كه مهمترين ارزش اسلامي است را حفظ و پاسداري كنند.
وي اظهار داشت: قواي مجريه ، قضاييه و مقننه نبايد با اين مساله تعارف كنند بلكه بايد براي حفظ مسايل شرعي ، حجاب ، عفت و پاكدامني در جامعه فكر اساسي كنند.
وي دفاع مسوولان از حجاب را يك وظيفه شرعي و فرهنگي دانست و اظهار داشت: برخي از ايراني هاي ولايي و دين مدار از فقدان رعايت حجاب از سوي برخي افراد در فرودگاه ها ، وزارتخانه ها ، ادارات و نهادها ، تاسف مي خورند.
حجت الاسلام پورمحمدي ، افزود: نيروي انتظامي و قوه قضاييه بايد با قاطعيت با اين مساله برخورد كند و مسوولان ادارات و دستگاه هاي دولتي نيز بايد با افرادي كه حجاب را در محيط اداري رعايت نمي كنند ، برخورد نمايند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 17 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode