ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 تير 1390     |     کد : 22058

برخورد قاطع نيروي انتظامي با مروجان بي‌حجابي

راهپيمايان تبريزي خواستار قاطعيت برخورد دستگاه قضايي ونيروي انتظامي با مروجان بي حجابي شده و شعار دستگاه قضايي اقتدار اقتدار سر دادند.

 راهپيمايان تبريزي خواستار قاطعيت برخورد دستگاه قضايي ونيروي انتظامي با مروجان بي حجابي شده و شعار دستگاه قضايي اقتدار اقتدار سر دادند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در اين راهپيمايي كه بعد از نماز جمعه اين هفته تبريز صدها نمازگزار زن و مرد در ميدان ساعت حضور يافته و يك صدا خواستار اجراي قانون عفاف و حجاب در كشور شدند. راهپيمايان در حركت پرشور خود خواهان ادامه طرح امنيت اخلاقي شدند.
همچنين راهپيمايان در شعارهاي خود با ابراز انزجار از تهاجم فرهنگي دشمن فرياد زدند زن مسلمان بيدار است از آمريكا بيزار است.
شركت كنندگان در اين حركت مردمي همچنين بر تمايز زن مسلمان محجبه و زنان بي حجاب تاكيد كرده ودر شعارهايي انزجار خود از زنان بي حجاب را اعلام داشتند.
راهپيمايان خواستار قاطعيت برخورد دستگاه قضايي و نيروي انتظامي با مروجان بي حجابي شده و شعار دستگاه قضايي اقتدار اقتدار سر دادند. تجمع كنندگان با اشاره به تصويب اين قانون در سال 84، نسبت به عدم اجرايي شدن آن از سوي دستگاه‌هاي متولي انتقاد كردند.
راهپيمايان با شعارهاي يا فاطمه شعارما، حجاب افتخار ما، خامنه‌اي رهبر است، حجاب ما سنگر است، حجاب حكم خداست، منكر آن بي‌حياست خواستار برخورد با بدپوششي در جامعه شدند.
تجمع كنندگان همچنين شعارهايي تحت عنوان آثار بدحجابي سقوط خانواده، امنيت اخلاقي دوام خانواده و اشاعه بي‌حجابي توطئه آمريكاست را سر دادند.

* راهپيمايي عفاف و حجاب نمايش غيرت ديني مردم است
امام جمعه تبريز گفت: راهپيمايي عفاف و حجاب نمايش غيرت ديني مردم مومن و انقلابي و نشانگر عدم رضايت
آنان از شرايط فرهنگي عفاف وحجاب است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت الله محسن مجتهد شبستري بعد از ظهر امروز در حاشيه برگزاري راهپيمايي بزرگ مردم تبريز كه پس از اقامه نماز جمعه تبريز در اعتراض به وضعيت عفاف و حجاب برگزار شد، خواستار برخود جدي با عاملان و مروجان بي حجابي شد.
وي با اشاره به راهپيمايي سراسري نمازگزاران جمعه ابراز داشت: اين راهپيمايي براي ابراز غيرت ديني و عمل به وظيفه مهم امر به معروف و نهي از منكر برگزار مي‌شود.
امام جمعه تبريز ادامه داد: مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي و تبريز از طرح امنيت اخلاقي حمايت مي‌كنند و با راهپيمايي پرشور خود اين حمايت را به صورت علني اعلام ميدارند.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان‌شرقي تاكيد كرد: مردم خواهان پياده شدن ارزش‌هاي اسلامي در جامعه هستند و با اين راهپيمايي خود مي‌خواهند اين پيام را به گوش مسئولان برسانند.
اين مسئول گفت: راهپيمايي عفاف و حجاب نمايش غيرت ديني مردم مومن و انقلابي و نشانگر عدم رضايت
آنان از شرايط فرهنگي عفاف و حجاب است.
شركت كنندگان در اين حركت با حضور در ميدان ساعت با شعارهاي الله اكبر بيانيه سراسري ضد بي حجابي را تائيد كردند. 


نوشته شده در   جمعه 17 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode