ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 تير 1390     |     کد : 21715

سكوي رقابت‌هاي هاكي بازي‌هاي آسيايي 2014 را مي‌خواهيم

سرمربي تيم ملي اميد هاكي روي چمن كشور گفت: سكوي رقابت‌هاي هاكي روي چمن بازي‌هاي اسيايي 2014 كره جنوبي را مي‌خواهيم.

 سرمربي تيم ملي اميد هاكي روي چمن كشور گفت: سكوي رقابت‌هاي هاكي روي چمن بازي‌هاي اسيايي 2014 كره جنوبي را مي‌خواهيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان‌شرقي، اسفنديار صفايي در اردوي آمادگي تيم ملي هاكي در تبريز اظهار داشت: تيم ملي هاكي روي چمن اميد كشور خود را براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني زير 21 سال گروه B آسيا آماده مي‌كند و پس از 11 سال به اين رقابت‌ها اعزام ميشويم.
وي افزود: تيم ملي هاكي روي چمن ايران در رده سني اميد سال 1379 در رقابت‌هاي سنگاپور شركت كرده بود و هدف از حضور ايران در اين رقابت‌ها و اردوها در مرحله اول سطح‌بندي و مشخص شدن جايگاه هاكي روي چمن ايران در آسيا و مرحله دوم حضور قوي در رقابت‌هاي آسيايي همچون هاكي داخل سالن است.
صفايي در باره رقابت‌ها افرود: رقابت‌ها اول مرداد به مدت 10 روز در هنگ كنگ برگزار مي‌شود و ايران اسلامي در رقابت‌هاي گروه دوم با تيم‌هاي هنگ كنگ ميزبان، چين تايپه و سريلانكا همگروه بوده و حريفان اصلي ما تيم‌هاي هنگ كنگ و چين تايپه است و در صورت صعود به گروه اول رقابت‌ها آسيا راه مي‌ِيابيم.
وي از ميزباني خوب تبريز و هيئت هاكي آذربايجان‌شرقي و از امكانات خوب تبريز قدرداني كرد و افزود‌: مرحله چهارم نيز پس از اردوي تبريز برگزار و از 24 بازيكن حاضر در تبريز 18 بازيكن به رقابت‌هاي اعزام ميشوند.
اردوي تيم ملي هاكي روي چمن اميدهاي كشور به ميزباني تبريز و هيئت هاكي آذربايجان‌شرقي از هشتم تير ماه تا 14 تير ماه در چمن مصنوعي مجموعه ورزشي شهرك پرواز برگزار و 24 هاكي باز از سراسر كشور در اين اردو حضور دارد.
سجاد ممي‌زاده هاكي باز تبريزي نماينده استان در اين اردو است.


نوشته شده در   يکشنبه 12 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode