ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 تير 1390     |     کد : 21697

کارگاه تخصصي پويانمايي و کتاب کودک برگزار مي شود

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نخستين کارگاه تخصصي داستان نويسي و تصويرسازي براي کتاب کودک و پويانمايي (انيميشن) در تبريز خبر داد.

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نخستين کارگاه تخصصي داستان نويسي و تصويرسازي براي کتاب کودک و پويانمايي (انيميشن) در تبريز خبر داد.


ب گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،شهرام خدايي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين کارگاه به منظور تقويت بسترهاي موجود در زمينه آفرينش هاي دراماتيک و بصري در حوزه کتاب کودک و پويانمايي توسط حوزه هنري آذربايجان شرقي برگزار خواهد شد.


خدايي حوزه پويانمايي را در استان آذربايجان شرقي مملو از انديشه هاي ناب و جوانان پر انرژي دانست و گفت: براي ايجاد تخصص هاي جديد و باروري انديشه لزوم برگزاري کارگاههايي از اين دست همواره احساس ميشود.

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي توليد علم در رشته هاي مرتبط با پويانمايي را قابل طبقه بندي در علوم ميان رشته اي ناميد و گفت با تلاش در حوزه هاي يادشده بستر براي توليدات تصوير سازي ، کتاب کودک ، کميک استريپ (داستان مصور) و بسياري ديگر از توليدات هنري بصري ايجاد مي شود.

خدايي زمان برگزاري کارگاه را 15 تا 17 تيرماه اعلام کرد و گفت علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در اين کارگاه دو روزه مي توانند به واحد هنر هاي تصويري حوزه هنري واقع در چهارراه شريعتي طبقه فوقاني سينما قدس مراجعه کنند.

يوسف صديق از کارگردانان پيش‌کسوت تئاتر عروسکي و از پژوهشگران حوزه نمايش کودک و نوجوان است. وي کارشناس نمايش عروسکي از دانشکده هنرهاي دراماتيک و داراي مدرک درجه يک هنري(دکترا) از وزارت ارشاد است . اين عضو شوراي طرح و برنامه اداره کل سيماي استان‌ها مدرس سينما و تئاتر در دانشگاه تهران است وتجربه سال‌ها کارگرداني نمايش عروسکي و ساخت انيميشن را در کارنامه دارد.


نوشته شده در   شنبه 11 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode