ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 تير 1390     |     کد : 21650

امام جمعه مهربان: آمريكا حامي تروريست‌هاي سازمان‌يافته منطقه است

امام جمعه مهربان گفت: ادعاي مبارزه با تروريسم توسط آمريكا با توجه به عملكرد آنها، بسي وقاحت‌آميز بوده و آمريكا خود پشتيبان تروريست‌هاي سازمان‌يافته در منطقه است.

امام جمعه مهربان گفت: ادعاي مبارزه با تروريسم توسط آمريكا با توجه به عملكرد آنها، بسي وقاحت‌آميز بوده و آمريكا خود پشتيبان تروريست‌هاي سازمان‌يافته در منطقه است.

به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام سيدعلي خاكپور امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر مهربان، ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با گراميداشت ياد و خاطره چهارمين شهيد محراب آيت‌الله صدوقي كه به دست گروهك تروريستي منافقان به درجه رفيع شهادت نائل آمد، به سالگرد سرنگوني هواپيماي مسافري ايرباس توسط ناو آمريكايي در خليج فارس و شهادت 298 نفر از سرنشينان آن اشاره كرده و با گراميداشت ياد و خاطره شهداي اين حادثه ترويستي هوايي به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين زمينه اشاره و اظهار كرد‌: جنايت دشمن و مقاومت ايمان ملت مسلمان دو نكته روشن در همه حوادث تاريخ انقلاب است و از اول انقلاب تاكنون حادثه اي را مشاهده مي‌كنيم.
امام جمعه مهربان افزود: ترورهايي كه در حوادث كثيرالوقوع انقلاب ما صورت مي‌گرفت چهره واقعي دشمن را براي ملت ايران و دنيا روشن‌تر كرد و مقاومت و ايمان ملت مسلمان ايران را بالاتر برد.
خطيب جمعه مهربان با تبريك سالروز ولادت حضرت امام حسين (ع) كه به شايستگي روز پاسدار نامگذاري شده است، اظهار كرد: طبق فرمايش مقام معظم رهبري اعتقاد، ايمان، اخلاص و مجاهدت براي اداي تكليف عوامل معنوي قدرت هستند و روز پاسدار مظهر مجاهدت خالص براي خدا و پاسداري يك فرهنگ است.
خاكپور تصريح كرد: پاسداري فرهنگ عزت و افتخار است و پاسداي از دين و انقلاب كه امروز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مجسم است صرفا يك حركت نظامي نيست و به يك فرهنگ تبديل شده و جنبه اعتقادي، سياسي، عقيدتي، مجاهدتي و فداكاري دارد.
امام جمعه مهربان با تبريك سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) كه روز جانباز نامگذاري شده، اظهار داشت: طبق فرمايش پيامبر اسلام (ص) هر كسي ايثار كند و ديگري را بر خود مقدم دارد، خداوند او را در رفتن به بهشت مقدم دارد و عزيزان جانباز با اقتدا به حضرت ابوالفضل (ع) از جان خود گذشتند و به افتخار جانبازي نائل آمدند.
وي همچنين سالروز ولادت حضرت امام زين العابدين (ع) را تبريك گفت و با گراميداشت روز ماليات اظهار داشت: حضرت امام (ره) فرمودند يك مسلمان در پرداخت ماليات قبل از اينكه به فكر چيز ديگري باشد به فكر رابطه خود با خداوند و مسئوليت خويش است.
خاكپور افزود‌: ماليات يك منبع درآمدي مستمر و قابل اتكا در حكومت اسلامي و لزوم پرداخت آن از منظر يك تكليف عبادي، شرعي و قانوني بسيار بااهميت است.
امام جمعه مهربان افزود: پرداخت هزينه‌هاي عمومي دولت از محل ماليات است و با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در رابطه با كاهش اتكا دولت به درآمدهاي نفتي بايد فرهنگ ماليات در كشور نهادينه شود، هرچند هستند افرادي كه به دليل تصاحب كردن ثروت‌هاي بادآورده حاضر به پرداخت ماليات نيستند و همواره از اموال و منابع عمومي به نفع شخصي بهره‌برداري مي‌كنند.
وي تاكيد كرد: مديران امور مالياتي بايد تلاش كنند تا ماليات افرادي را كه تاكنون از پرداخت آن خودداري كرده‌اند به نحو شايسته دريافت كنند و از ماليات آنها در اداره كشور استفاده موثر داشته باشند.
خاكپور در ادامه به برگزاري كنفرانس بين‌المللي مبارزه با تروريسم در تهران با پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره كرده و اظهار داشت: مقام معظم رهبري در پيام خود به كنفرانس بين‌المللي مبارزه با تروريسم در تهران كه با حضور روساي جمهوري پاكستان ، افغانستان، تاجيكستان، عراق، سودان و ديگر ميهمانان بلندپايه، كارشناسان و صاحبنظران بين‌المللي برگزار شد، فرمودند نمونه روشن تروريسم رژيم ايالات متحده امريكاست كه در چند دهه اخير، سياهه بالابلندي از رفتارهاي تروريستي و نيز پشتيباني مالي و تسليحاتي از تروريست‌هاي سازمان‌يافته در كشورهاي اين منطقه، پديد آورده است.
وي گفت: حملات مرگبار هواپيماهاي بدون سرنشين به خانوارهاي بي‌دفاع در روستاها و مناطق محروم در افغانستان و پاكستان كه بارها جشن عروسي آنها را به عزا مبدل كرده است، جنايات بلك‌واتر در عراق و كشتار شهروندان و نخبگان عراقي، كمك به گروه‌هاي بمب‌گذار در ايران، عراق و پاكستان، ترور دانشمندان هسته‌اي در ايران با همكاري موساد، سرنگون كردن هواپيماي مسافري ايران در خليج فارس و كشتن حدود 300 كودك، مرد و زن مسافر ... گوشه‌هايي از اين سياهه ننگين و فراموش نشدني است.


نوشته شده در   جمعه 10 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode