ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 2 تير 1390     |     کد : 21313

70 درصد تركيب تيم بعد از اردو مشخص مي‌شود

سرمربي تيم ماشين سازي تبريز گفت: 60 تا 70 درصد از تركيب تيم ماشين‌سازي بعد از اردوي اروميه مشخص مي‌شود.

سرمربي تيم ماشين سازي تبريز گفت: 60 تا 70 درصد از تركيب تيم ماشين‌سازي بعد از اردوي اروميه مشخص مي‌شود.

رسول خطيبي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: تمرينات خوبي در اردوي يك هفته‌اي ماشين‌سازي در تهران برگزار كرديم و از نتايج اين اردو راضي هستم كه مهم‌ترين دليل رضايتم، جذب يك بازيكن زير 23 سال به نام جعفري است كه مي‌توانم ادعا كنم خلعتبري دوم ايران خواهد شد.
وي گفت: روز جمعه اردوي ما در تهران به پايان خواهد رسيد و اردوي دوم تيم به فاصله چند روز در اروميه آغاز خواهد شد.
خطيبي ادامه داد: 60 تا 70 درصد از تركيب تيم ماشين‌سازي بعد از اردوي اروميه مشخص مي‌شود و بلافاصله تمرينات بدنسازي تيم آغاز مي‌شود.
سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز از توافق اين باشگاه با علي مولايي بازيكن تيم تراكتورسازي خبر داد و تصريح كرد: در حال مذاكره با دو بازيكن تيم گسترش فولاد بوده و به توافقات اوليه نيز دست يافته‌ايم.
خطيبي افزود: همچنين در حال مذاكره با يك دروازه‌بان و يك مهاجم بزريلي بوده و در صورتي تاييد فني با اين دو بازيكن قرارداد منعقد خواهيم كرد.
سرمربي تيم ماشين‌سازي از توافق نهايي با سامان نريمان جهان خبر داد و افزود: از بازيكنان سال گذشته اين تيم مهدي قريشي، بهمن كامل، محمد شجاع و ميثم نقي‌زاده قرارداد خود را با باشگاه تمديد كرده‌اند.
تيم ماشين سازي تبريز از روز شنبه تمرينات خود را در تهران آغاز كرد تا آغاز زودهنگامي براي مسابقات فصل آتي ليگ دسته اول ايران داشته باشد.
اين تيم سال گذشته در گروه اول ليگ دسته اول آزادگان در رده دوازدهم قرار گرفت كه با توجه به آغاز ديرهنگام اين تيم كارنامه قابل قبولي است.
ماشين‌سازي تبريز امسال با انتخاب رسول خطيبي به عنوان بازيكن و سرمربي و ناصر ابراهيمي به عنوان مدير فني، از مدعيان صعود به ليگ برتر در فصل 91-90 است.


نوشته شده در   پنجشنبه 2 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode