ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 خرداد 1390     |     کد : 21169

آذربايجان‌شرقي ظرفيت بالايي در گسترش ورزش دارد

رئيس فدراسيون كشتي گفت: آذربايجان‌شرقي ظرفيت‌هاي بالايي در راستاي پشتوانه‌سازي و گسترش و تعميم ورزش اول كشور دارد.

 رئيس فدراسيون كشتي گفت: آذربايجان‌شرقي ظرفيت‌هاي بالايي در راستاي پشتوانه‌سازي و گسترش و تعميم ورزش اول كشور دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، محمدرضا يزداني‌خرم در پيام خود به شانزدهمين دوره مسابقات بين‌المللي روز جهاني كودك يادواره شهيد حسين فهميده گفت: با توجه به اينكه شانزدهمين دوره مسابقات بين‌المللي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان روز جهاني كودك يادواره شهيد فهميده و شهداي استان آذربايجان شرقي، امسال در شهر تاريخي مذهبي تبريز برگزار مي‌شود، ترديدي نيست مردم شريف اين استان ظرفيت‌هاي بالايي براي برگزاري اين رقابت‌ها دارند.
وي در پيام خود افزود: مردم آذربايجان‌شرقي مي‌توانند با فراهم كردن شرايط در راستاي پشتوانه‌سازي و گسترش و تعميم ورزش اول در سراسر كشور همچنين توسعه روابط با كشورهاي كشتي‌خيز جهان و منطقه گامي ارزنده و تاريخي بردارند.
يزداني‌خرم تصريح كرده است: بر همين اساس اطمينان دارم اين استان ميزبان شايسته‌اي براي اين رويداد بين‌المللي بوده و اميد است شاهد برگزاري رقابت‌هايي جذاب و ديدني همچنين دوره‌اي خاطره‌انگيز توام با فضاي دوستي و صميميت باشيم.

* پخش مستقيم مسابقات بين‌المللي كشتي در تبريز از شبكه 3 سيما و شبكه سهند
شانزدهمين دوره مسابقات بين‌المللي روز جهاني كودك يادواره شهيد حسين فهميده روزهاي شنبه و يكشنبه، چهارم و پنجم تير ماه از شبكه سه سيما و شبكه سهند پخش مستقيم شده و تدابير و برنامه‌هاي ويژه‌اي براي خبرنگاران و عكاسان و اطلاع‌رساني شايسته رقابت‌ها و تبريز تدارك ديده شده است.
طبق توافقات انجام گرفته با فدارسيون كشتي و همكاري صميمانه روابط عمومي فدراسيون كشتي رقابت‌ها به صورت مستقيم از محل رقابت‌ها پخش خواهد شد و در اين دوره از رقابت‌ها بخش خبري ويژه‌اي مجهز به اينترنت پرسرعت و بي‌سيم تدارك ديده شده است و 30 خبرنگار و عكاس پوشش خبري و تصويري اين رقابت‌ها را بر عهده دارند.
كشتي‌گيران شركت‌كننده در شانزدهمين دوره مسابقات بين‌المللي روز جهاني كودك يادواره شهيد حسين فهميده روزهاي دوم و سوم تير ماه وارد تبريز خواهند شد و رقابت‌هاي كشتي اوزان 42، 50، 58 ، 69 و 85 روز شنبه چهارم تير ماه از ساعت 9 تا 13 برگزار خواهد شد.
در ادامه رقابت‌هاي مراسم افتتاحيه از ساعت 16:30 تا 17 در سالن 6 هزار نفري پورشريفي برگزار و در ادامه رقابت‌هاي مجدد اوزان 42، 50، 58، 69 و 85 برپا مي‌شود، سپس فينال رقابت‌ها برگزار و قهرمانان اوزان مشخص خواهند شد.
رقابت‌هاي اوزان 46، 54، 63، 76 و 100 روز يكشنبه پنجم تير ماه از ساعت 9 صبح تا 13 برگزار و سانس مجدد از ساعت 17 تا 20 و فينال رقابت‌ها همان روز برگزار و رقابت‌ها پايان خواهد يافت.
تيم‌هاي كشتي عراق، تركيه، جمهوري آذربايجان، ارمنستان و گرجستان در دو رشته آزاد و فرنگي براي حضور در رقابت‌هاي كشتي بين‌المللي روز جهاني كودك يادواره شهيد حسين فهميده اعلام آمادگي كرد.
اين رقابت‌ها در دو رشته آزاد و فرنگي و در رده‌ سني نوجوانان چهار و پنجم تير ماه در سالن 6 هزار نفري پورشريفي تبريز برگزار مي‌شود.
147 كشتي‌گير ايراني در قالب تيم‌هاي ايراني و آذربايجان‌شرقي همچنين 26 داور بين‌المللي كشتي ايران و داوران تيم‌هاي خارجي در رقابت‌هاي بين‌المللي روز جهاني كودك در تبريز قضاوت مي‌كنند.


نوشته شده در   دوشنبه 30 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode