ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 5 شهريور 1403
دوشنبه 5 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 خرداد 1390     |     کد : 21128

معرفي برترين‌هاي جشنواره فيلمنامه نويسي در تبريز

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: آيين اختتاميه و معرفي نفرات برتر چهارمين جشنواره سراسري فيلمنامه نويسي و تجليل از «سيدمحمد اميراوليايي» فيلم‌ساز برجسته استان دوم تير امسال در تبريز برگزار ميشود.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: آيين اختتاميه و معرفي نفرات برتر چهارمين جشنواره سراسري فيلمنامه نويسي و تجليل از «سيدمحمد اميراوليايي» فيلم‌ساز برجسته استان دوم تير امسال در تبريز برگزار ميشود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، علي داننده شناسايي توانمندي‌هاي هنرمندان كشور و تلاش براي كشف و شكوفايي استعدادهاي نو در توليد آثار سينماي ارزشي، پرداخت هنري به مسائل و موضوعات ديني و معرفي آثار شاخص و ايجاد بستر و الگو سازي مناسب در عرصه فيلمنامه نويسي را از اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان كرد.
وي افزود: برگزاري جشنواره‌هاي هنري، شايسته‌ترين شيوه براي ايجاد تحرك بيشتر در ميان هنرمندان و آفرينش آثار فاخر هنري است.
داننده با اشاره بر لزوم توجه به محتوا و نياز مخاطب تاكيد كرد:‌ فيلمنامه نويسان در توليد آثار سينمايي نقش مهمي را ايفا ميكنند و به همين علت بايد از آموزشهاي لازم و منابع اطلاعاتي غني برخوردار باشند.
وي گفت: بيش از 200 اثر از فيلمنامه نويسان سراسر كشور در سه محور نماز و نيايش، آزاد و بخش ويژه با عنوان همت مضاعف و كار مضاعف به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
داننده گفت: در آيين اختتاميه چهارمين جشنواره سراسري فيلمنامه نويسي 10 اثر برتر در سه بخش مختلف معرفي مي شود.
وي همچنين با تاكيد بر تجليل از پيشكسوتان عرصه‌هاي مختلف هنري اظهار داشت: سينما و فيلم از هنرهاي ارزشمندي است كه مي تواند تاثيري ماندگار در جامعه داشته و قالبي نوين براي گسترش پيام‌هايي با مضامين انساني باشد و براين اساس تجليل از پيشكسوتان اين عرصه ميتواند زمينه ساز توليد آثاري فاخر در اين راستا باشد.
آيين اختتاميه چهارمين جشنواره سراسراي فيلمنامه نويسي دوم تيرماه 1390 در مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 29 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode