ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 خرداد 1390     |     کد : 20824

شرايط براي موفقيت در ماشين‌سازي مهياست

سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز گفت: براي موفقيت در تيم ماشين‌سازي همه شرايط مهياست.

 سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز گفت: براي موفقيت در تيم ماشين‌سازي همه شرايط مهياست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رسول خطيبي صبح امروز در مراسم معارفه كادر مربيان تيم ماشين‌سازي اظهار داشت: براي حضور در ماشين‌سازي از پيشكسوتان اين باشگاه پرافتخار رخصت خواسته و اميدوارم با اتحاد و همدلي و كسب نتايج مطلوب سهميه فوتبال تبريز در ليگ برتر را به عدد سه افزايش دهيم.
وي ضمن معرفي همكاران خود خاطرنشان كرد: تمام افراد كادر فني تيم ماشين‌سازي از كارنامه درخشاني بهره‌مند بوده و براي موفقيت در باشگاه ماشين‌سازي نيز از انگيزه بالايي برخوردار هستند.
خطيبي همچنين از برادران دبيري به نيكي ياد كرد و افزود: در سايه تلاش‌ها و سرمايه‌گذاري‌هاي اين دو برادر، تيم فوتبال ماشين‌سازي به عنواني يكي از تيم‌هاي پرافتخار فوتبال تبريز و ايران حفظ شده است.
اين مربي همچنين به تشريح برنامه‌هاي خود در باشگاه ماشين‌سازي پرداخت و گفت: تمرينات اين تيم از تاريخ 28 خرداد آغاز مي‌شود. همچنين سه اردوي 10 روزه تهران، اروميه و سرعين كه حد فاصل هر كدام دو روز استراحت در تبريز است.
وي خاطرنشان كرد: آغاز تمرينات تيم ماشين‌سازي بوده كه اميدواريم تا اردوي اروميه نفرات تيم به طور كامل مشخص شده و تمرينات بدنسازي را آغاز كنيم.
سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز از جشن پيراهن اين باشگاه خبر داد و ابراز داشت: روز 26 تير كه مصادف با ولادت حضرت قائم عجل‌الله فرجه جشن پيراهن و معرفي بازيكنان جديد ماشين‌سازي را خواهيم داشت.
خطيبي حضور در يك تورنمنت چهار جانبه پيش از آغاز مسابقات را نيز از ديگر برنامه‌هاي خود ذكر كرد و تاكيد كرد: قبل از آغاز مسابقات ليگ دسته اول ايران دو دور از رقابت‌هاي جام حذفي برگزار مي‌شود كه با اميدواريم با يك تيم آماده به اين رقابت‌ها گام گذاريم.
وي در مورد بازيكنان فصل گذشته باشگاه ماشين‌سازي يادآور شد: حضور شش يا هفت بازيكن فصل قبل ماشين‌سازي در اين تيم قطعي شده و در مورد ساير بازيكنان پس از حضور در تمرينات تصميم گرفته خواهد شد.
اين مربي ادامه داد: ضمن اينكه از رضا سادات سرمربي تيم اميد ماشين‌سازي نيز درخواست كرده‌ايم كه پنج بازيكن موثر خود براي حضور در تمرينات تيم بزرگسالان را معرفي كند.
خطيبي در مورد مدرك مربيگري خود گفت: من 15 سال در سطح اول فوتبال ايران حضور داشته و در هر چهار رده تيم ملي ايران به عنوان كاپيتان حضور داشته‌ام و بنا به اعلام سازمان ليگ آزادگان شرايط دريافت كارت مربيگري B آسيا را دارم با وجود اين از محصص خواسته‌ام كه در كلاس‌هاي مربيگري كه برگزار مي‌شود حضور يابيم.
وي در پايان اذعان داشت: من قول صعود نداده‌ام، اما هدفم صعود ماشين‌سازي به ليگ برتر است و براي اين موفقيت تمام تلاش خود را خواهم كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 22 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode