ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 19 خرداد 1390     |     کد : 20705

دستگيري زنداني فراري شرور در بناب

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگيري زنداني فراري محكوم به حبس ابد در اين شهرستان خبر داد.

 
فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگيري زنداني فراري محكوم به حبس ابد در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، عيسي هاتفي در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سال پيش شخص سابقه‌دار به هويت « يحيي ـ ن» داراي 11 فقره سابقه كيفري به همراه برادرش دستگير شده بودكه اين فرد مذكور از افراد شرور يكي از روستاهاي شهرستان بناب بوده و به همراه برادرش كه وي نيز فردي را در منزل خويش با يك اسلحه كمري مورد اصابت قرار داده بود طي عملياتي دستگير شد.
وي اظهار داشت: زنداني فراري به هويت «يحيي ـ ن» به جرم حمل مواد مخدر از نوع هروئين داراي محكوميت حبس ابد بوده و زنداني زندان مراغه بوده است كه بعداً به زندان مياندوآب منتقل شده و از آنجا مرخصي گرفته و متواري شده بود.
هاتفي افزود: بلا فاصله موضوع در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفته و پس از انجام تحقيقات لازم و شناسايي محل اختفاء مجرم فراري، اكيپي متشكل از پليس مبارزه با مواد مخدر و پليس آگاهي و يگان امداد تحت كنترل شخص فرمانده انتظامي شهرستان به محل اعزام گشته و نامبرده را دستگير كردند.

*كشف بيش از يك ميليون نخ سيگار قاچاق در بناب
فرمانده انتظامي شهرستان بناب همچنين گفت: طي پنج عمليات جداگانه پليس در سطح شهرستان بيش از يك ميليون نخ سيگار قاچاق در هفته اخيركشف شد.
هاتفي گفت: طي عمليات مذكور جمعاً تعداد يك ميليون و 300 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف و ضبط شد.
وي افزود: از اين مقدار، حدود يك ميليون نخ از خودرو هاي حامل كالاي قاچاق كشف و ضبط شده كه در مجموع چهار دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.
وي درادامه اظهار كرد: بقيه مقدار مذكور سيگار قاچاق كشف شده از داخل مغازه‌هاي سطح شهرستان بوده كه بر طبق گزارش‌هاي واصله از اماكن شناسايي شده و در بازرسي از آنها اقلام ذكر شده كشف شده‌اند.
فرمانده انتظامي شهرستان بناب افزود: در اين عمليات مجموعاً 8 نفر متهم شناسايي شده‌اند كه همگي به همراه پرونده‌هاي متشكله به مقامات قضايي معرفي شدند.


نوشته شده در   پنجشنبه 19 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode