ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1404
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1404
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1404     |     کد : 206310

اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در آذربایجان شرقی با مشارکت ۱۳۶رسانه محلی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به گستردگی اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه رمضان، از مشارکت ۱۳۶ رسانه محلی در این برنامه قدردانی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به گستردگی اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه رمضان، از مشارکت ۱۳۶ رسانه محلی در این برنامه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در جایگاه نهاد متولی ترویج فرهنگ دینی و معنویت، همواره به‌جای تمرکز بر عناوین و نام‌ها، تلاش می‌کند در عرصه تبیین، نقش مؤثری در حل چالش‌های فرهنگی و اجتماعی ایفا کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در برنامه‌های جهادی و تبیینی تبلیغات اسلامی مشارکت دارند، هدف اصلی این سازمان را تقویت فرهنگ دینی در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها یکی از بازوهای اصلی تحقق این هدف هستند.

حسینی نقش رسانه‌ها در ترویج ارزش‌های معنوی را برجسته خواند و گفت: همراهی فعالان رسانه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز جریان‌سازی فرهنگی و دینی در سطح وسیع‌تری از جامعه شود.

وی در ادامه، خبرنگاران را «معلمان اندیشه» در جامعه معرفی کرد و افزود: تقویت بنیان‌های فکری و معنوی جامعه به کمک رسانه‌ها امکان‌پذیر است، به‌ویژه در مقابله با تهاجم نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان که نهاد خانواده را نشانه گرفته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح گسترده «زندگی با آیه‌ها» در ماه رمضان امسال، اعلام کرد: در این طرح، بیش از ۶۵۲ هزار نفر از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها مخاطب مستقیم بودند و ۱۳۶ رسانه محلی نیز در تولید و انتشار محتوا مشارکت کردند.

وی از تولید ۵۱ عنوان محتوای قرآنی، برگزاری ۹۳ مسابقه پیامکی با حضور بیش از ۱۰۵ هزار شرکت‌کننده، اهدای ۱۱۶ جایزه، اجرای ۴۶ مورد تبلیغات محیطی، برپایی ۳۶۵ نمایشگاه پوستر، ۸۹ نشست تبیینی، توزیع ۸۶۵ محتوای رسانه‌ای، ۷۰ جلسه پرده‌خوانی با محوریت بانوان و نیز ۷۰۰ محفل خانگی ویژه بانوان با عنوان «ستارگان زمینی» به عنوان بخش‌هایی از این طرح یاد کرد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری تبریز در همکاری با این برنامه فرهنگی، افزود: برخلاف انتظار، شهرداری آن‌گونه که شایسته بود در کنار اداره‌کل تبلیغات اسلامی قرار نگرفت؛ این در حالی است که یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها حمایت از برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی است.

به گفته حسینی، این کم‌کاری شهرداری تبریز در حالی رخ داد که بسیاری از نهادها مشارکتی مؤثر در اجرای طرح «زندگی با آ یه‌ها» داشتند.


نوشته شده در   شنبه 13 ارديبهشت 1404  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode