ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 25 مهر 1403
چهارشنبه 25 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 مهر 1403     |     کد : 204700

ضربه مهلک مقاومت لبنان به اشغالگران؛

حمله پهپادی حزب‌الله تیپ گولانی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اصابت پهپاد مقاومت به این پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده که هیچ گونه آژیر هشداری در محل اصابت به صدا در نیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اصابت پهپاد مقاومت به این پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده که هیچ گونه آژیر هشداری در محل اصابت به صدا در نیامده است.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه اذعان کرد که حزب‌الله لبنان در این عملیات ترکیبی موفق شده با شلیک چندین موشک، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را فریب داده و پهپاد به پرواز درآمده را پوشش دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش شمار زخمی‌ها به ۲۸ نظامی صهیونیست خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در پی اصابت پهپاد حزب‌الله لبنان به یکی از پایگاه‌های ارتش این رژیم در جنوب حیفای اشغالی چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرده‌اند که این پهپاد را رهگیری کنند، اما موفق نشده‌اند. برخی شهرک‌نشینان صهیونیست نیز اعلام کردند که این پهپاد در آغاز موشکی را به سمت هدف خود شلیک کرده و سپس به آن برخورد کرده و منفجر شده است.

حزب الله: هدف از این حمله ادب کردن دشمن بود

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای به تشریح عملیات پهپادی خود به جنوب حیفا پرداخت و اعلام کرد: تعدی به شهروندان‌مان سبب خواهد شد که حیفا به مانند کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های ما قرار داشته باشد.

حزب الله تأکید کرد: دشمن با خود گفته بود که پس از عملیات آن و ترور فرماندهان و رهبران‌ماه، دیگر قادر نخواهیم بود، این رژیم را تهدید کنیم.

اتاق عملیات حزب الله تصریح کرد: هدف از این حمله آن بود که دشمن را ادب کنیم و پاره‌ای از توان خود را در هر زمان و مکانی که بخواهیم به دشمن نشان دهیم.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اظهار کرد: دست به یک عملیات ویژه و ترکیبی با موشک و پهپاد به سوی مناطقی از عکا و حیفا زدیم.

در این بیانیه آمده است: پهپادها از رادارها گذشتند و به پادگاه آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا رسیدند.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان رژیم صهیونیستی را تهدید کرد: به دشمن وعده می‌دهیم که آنچه که امروز شاهد بوده، تنها بخش کوچکی از حملاتی خواهد بود که باید در انتظار آن باشد.

حزب الله تأکید کرد که اگر دشمن بخواهد به تعدی خود علیه مردم لبنان و غزه ادامه دهد، حملات آن شدت خواهد گرفت.

رژیم صهیونیستی هلاکت نظامیانش را تأیید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طی عملیات حزب الله لبنان و هدف قرار گرفتن نظامیان این رژیم در بنیامینا، ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

حال ۷ نظامی صهیونیست دیگر وخیم است. این حمله ۶۱ مجروح دیگر برجای گذاشته است.


نوشته شده در   دوشنبه 23 مهر 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode